Groetjes en bedankt!

Gestart door Geertje, mei 17, 2011, 21:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geertje

Hoi allemaal,

Zoals enkele van jullie misschien al weten, heb ik niet alleen grasparkieten maar ben ik ook een Kakariki fan.
Na lang wikken en wegen heb ik onlangs besloten me volledig te gaan richten op het houden van Kakariki's.
Shy en Cheeky gaan een leuke tijd tegemoet bij een heleboel nieuwe vriendje en vriendinnetjes in een voliere. Ik laat ze dan ook met een gerust hart bij hun nieuwe verzorgster achter.

Dat betekent dus wel dat ik geen grasparkieten meer heb en dus ook nog weinig recht van spreken op dit forum.
Ik wilde echter niet geruisloos verdwijnen en jullie oprecht bedanken voor de gezelligheid, goede tips, raad, adviezen en het vertrouwen.

Jullie doen met z'n allen HELE goede dingen met en voor elkaar!
Het is goed dat er een forum als dit is, met leden als jullie.

Ik wens iedereen heel veel liefde, geluk, gezondheid en wijsheid toe.
En al jullie (toekomstige) parkietenvriendjes een lang en gevleugeld leven.

Hartelijke groeten,

Gerda













Parkieten-Freak

Wat ontzettend jammer dat je ons gaat verlaten Gerda maar je keuze is heel begrijpelijk. Je bent en blijft altijd van harte welkom op dit forum met of zonder grasparkieten!  ;)
Geertje, heel hartelijk bedankt voor al je waardevolle bijdragen aan dit forum en ik wens je heel veel succes met de kakariki's.
We zullen je missen. :(
Groetjes,
Anneke


Kleintjes

Ik sluit me volledig bij Anneke aan.

Hopelijk tot ziens Geertje!!
:(

Groetjes, Maartje en de 'kids'
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Citaat van: Geertje op mei 17, 2011, 21:33:37
Dat betekent dus wel dat ik geen grasparkieten meer heb en dus ook nog weinig recht van spreken op dit forum.
Natuurlijk wel! Dat je geen grasparkieten meer hebt betekent niet gelijk dat je geen waardevol lid meer bent! Je bent verdiend tot expert aangewezen op dit forum. Veel van jouw berichtjes bevatten informatie waar ik u tegen zou moeten zeggen. Je was een fantastische aanvulling op het forum en al ben ik dan niet erg veel meer online, ik vind je besluit zeker jammer. Begrijpelijk, maar jammer. :(

Moppers

Jammer dat je ons gaat verlaten. Wat mij betreft ben je ook nog van harte welkom als je geen parkietjes meer hebt, maar ik kan me voorstellen dat je dan wat minder gemotiveerd bent.

Bedankt voor de input die je geleverd hebt. Veel plezier met de kakariki's!

hillie

Wat jammer dat je ons gaat verlaten Geertje.
En jij natuurlijk ook bedankt voor je inbreng op het forum.
En veel plezier met je kakariki's.

inge

Hey Gerda,ook al is het al een tijdje geleden dat we contact hadden ,ik vind het heel erg jammer :(
Wat zal ik je missen ,je wist altijd wel raad en deed de mensen met je berichtjes en wijze raad echt goed!!!!!!!!!!
Ik wens je veel plezier met Qwerty en mischien een vriendje erbij?
Hopelijk horen we nog iets van jou en je gevleugelde vriendjes...

Je was TOP ;)

      BEDANKT ;D

Vele groetjes uit Belgie en hopelijk tot schrijfs :)

Geertje

Bedankt allemaal voor jullie leuke en lieve reacties.

Shy en Cheeky zijn inmiddels ondergebracht bij hun nieuwe verzorgster.
Was best moeilijk trouwens. Zeggen is 1 ding.. doen is een 2e.
En stil in huis.. wow.. Niet dat het van die herrieschoppers waren, maar er was altijd wel wat gemurmel, gemopper, geknars en geklets op de achtergrond.
Om voor hen de overgang niet te groot te maken, hebben ze al hun speeltjes en hebbedingetjes meegekregen.

Omdat ik met sommige van dit forum ook een leuk E-mail contact had opgebouwd,  laat ik mijn profiel voorlopig zoals hij momenteel is, dus ben nog steeds bereikbaar per e-mail/ pb.

En ik blijf zeker nog lang meelezen. Ik heb hier veel geleerd. Nooit verstandig om een goeie gewoonte op te geven toch? ;)
Bovendien zijn Kakariki's ook parkieten. Alleen wat groter en allemaal behept met adhd  :P

Fijn weekend allemaal!!









lovesbudgies

Heey Geertje,

Jeetje, wat jammer! Wat zullen we je gaan missen!

Fijn dat je het profiel laat zoals het is en we je nog altijd kunnen bereiken, dat wordt vast en zeker gewaardeerd. Voel
je vrij om je mening alsnog te geven op het forum, veel dingen zijn tenslotte voor grasparkieten en kakariki's hetzelfde.

Heel veel plezier met de kakariki's, ik vind het ook erg leuke vogels!!

Groetjes,

Lisanne

Idske

Heel jammer, je bent TOPPIE! Ik heb zeker je goede raad en adviezen gelezen en ook gewaardeerd, bedankt!  ;D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!