oppas gezocht

Gestart door miekie, mei 11, 2011, 20:32:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

miekie

Hoi allemaal,

Voor onze 3 parkieten Bobbie (vrouwtje), Mylo (vrouwtje) en Frummel (mannetje) zoeken wij een vakantie-adres.
Wij zijn van 24 juli tm 15 augustus op vakantie naar Oostenrijk. Is er iemand, liefst in de omgeving van Steenwijk, die op onze rakkers wil passen? Ze wonen samen in 1 kooi, vliegen dagelijks hun rondjes door de kamer en zijn verder niet veeleisend  ;)

Buiten bovengenoemde periode om hebben wij gelegenheid om op parkieten te passen. Mocht je nog op zoek zijn naar een vakantie-adres, bij ons welkom! Steenwijk ligt in Noordwest Overijssel, 40 km. boven Zwolle.

Met groet,
Miekie

k_i_m_m_y89

Hoi,

Ik woon 15 km van Steenwijk en heb n grote (buiten)voliere van ruim 2x2x2 m. En ook in hun eigen kooi is mogelijk. Wel ben ik overdag veel weg maar alle avonden thuis.
Sinds mijn 6e heb ik grasparkieten (ben nu 22) dus hoe ervoor gezorgd moet worden weet ik gelukkig wel :)
als je voor die tijd eerst een keer wil komen kijken, is ook geen probleem (aan n vreemde meegeven is toch altijd raar..).

Ik hoor het wel.

Gr Kim

ps, Ook voor anderen in de omgeving, vind ik het geen probleem wat vogeltjes meer erbij te verzorgen :) Altijd gezellig :D

miekie

Hoi Kim,

Ik heb je een PB-tje gestuurd.
Groet,
Miekie