te koop: parkietje met kooi (Breda)

Gestart door anonienke, mei 09, 2011, 13:58:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

anonienke

Hallo. Omdat ik er te weinig tijd voor heb wil ik mijn lieve parkietje binkey incl kooi verkopen. Het is een standaard klein kooitje geen volliere of staande kooi ofzo. Ik woon in breda. Groetjes Nienke.

edit: topictitel aanpgepast,
Gr. PF

wofosi

#1
Hoi.

Heb je een foto van je pietje? Ik zoek een tam mannetje voor bij Tweety mijn popje. En waar woon je?

wofosi

#2
Citaat van: anonienke op mei 09, 2011, 13:58:37
Hallo. Omdat ik er te weinig tijd voor heb wil ik mijn lieve parkietje binkey incl kooi verkopen. Het is een standaard klein kooitje geen volliere of staande kooi ofzo. Ik woon in breda. Groetjes Nienke.

Euuh ??? Ik zie al waar je woont.... is iets te ver weg. Ik woon zelf in Nagele (Noordoostpolder)

anonienke

aaah, ok jammer, want wij moeten er hier echt vanaf helaas...

pixie

Heb je ook wat meer informatie over je parkietje? Geslacht, leeftijd, is hij/zij tam?
En misschien een foto?

anonienke

Ik heb haar ongeveer een jaar geleden aangeschaft. Ze is niet zo tam dat ze de kooi uit komt enzo. Durf ik niet goed. Ze eet wel uit je hand. Heb op de pc even geen fotos nu. Ze is in ieder geval groen met gele vleugels en geel borstje en groen koppie met een geel soort kuifje (wel plat gewoon). Beetje standaard kleuren is ze.
het geslacht weet ik niet. Kan even kijken.

anonienke

Volgens mij is het een mannetje. Het neusdopje is donderblauw. Alleen rond de neusgaatjes is het 0,5 mm wit eromheen, amar dat is erg minimaal.
Het is trouwens een mooi beestje. Zijn borstje is felgroen en daaronder naar beneden is het geel. En de overgang is direct, dus niet vaag ofzo, en het is een mooie rechte streep.

wofosi

Ik ben dus op zoek naar een man. Liefst hand tam. Het groene pak zien we liever in een andere kleur, gewoon omdat het voor de kinderen duidelijker is, wie wie is dan. Mijn meisje heeft momenteel ook een blauw wasdopje, en rond haar neusgaten wat wit.... zo kreeg ik haar ook en voor de rui was het wasdopje bruin. Dus we weten dat het een pop is.