Harrinson Hp super fine

Gestart door Petr@, mei 06, 2011, 17:24:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Huh? Ik bestelde laatst HP Fine bij Hoogvliet en betaalde 36 euro, plus verzendkosten 42,75, 6 euro goedkoper dus dan Birdtoys met verzendkosten.

Petr@

Hoelang is dat ongeveer geleden Lisanne? Ik was daar op 15 juli en toen was de 5 pound HP fine al 49,65.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

lovesbudgies


karin v h

Jeetje heb ik weer is birdtoys met vakantie! Nu moet ik wel elders bestellen.

Als ik bij de dierenarts kijk zie ik onderstaand staan.
Harrisons High Potency Coarse®  , mijn vraag is of dit hetzelfde is als high potency fine?

Caradow

Nee, Coarse is het maatje brok voor de grote gaaien...

karin v h

Welke moet ik dan hebben bij Hoogvliet, of kijk ik goed en zie ik hem niet staan?

Petr@

Hij staat er zeker niet bij zo als het zou moeten want ze verkopen het wel.
Maar volgens mij staat erbij de coarse dat het om de kleine brokjes gaat. Ik zou anders even bellen en mischien kun je het dan via de assistente bestellen.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

karin v h

Dank je Petra, ga ik maandag even bellen want nu weet ik prijs ook niet. :D

karin v h

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de dachoogvliet niet erg vriendelijk vind.
Ik belde ze maandag op en zei dat ik het voer niet op de site kon vinden toen werd mij verteld dat ik dan maar via het e-mailadres moest bestellen.
Ik had ze precies verteld wat ik moest hebben.

Okee, 2 zakken besteld. Tot vandaag niets gehoord, ook geen mailtje, niets.
Vandaag weer gebeld want ik kom een beetje in tijdnood en ik vrees als ik ze zaad geef dat ik ze niet makkelijk weer terug kan zetten.
Dus weer gebeld krijg ik de dierenarts zelf aan de telefoon. Hij geeft mij het adres waar ik het beste heen kan mailen en beloofd dat het vandaag op de post gaat. Krijg ik een uur later 2 mails, ik kan zo niet bestellen moet via de site.
Dus ik weer bellen ik kan het niet vinden.
Zij heeft mij uiteindelijk er doorheen geloodst maar ik vond het niet makkelijk en ik vond het super onduidelijk.
Weer verteld dat ik in tijdnood kwam.
Nu heeft ze beloofd dat ze mijn bedrag in de gaten zou houden en dan zou ze met de dierenarts overleggen of ze het vandaag nog mocht versturen.
Jeetje zeg wat een organisatie (iedereen vertelt iets anders). Waarom konden ze mij dat maandag niet vertellen??????
Het was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik daar bestel want ik vind ze niet klantvriendelijk. ;)

Petr@

Klantvriendelijk zijn ze zeer zeker niet. Ik kom daar elke om de 10 weken en owee als je  klaagt over de prijzen die ik gewoon niet vind kloppen daar. Ik heb soms het idee dat ze maar wat rommelen met de prijzen. Maar tot nu toe zijn ze nog de goedkoopste. Er zit daar een assistente die praat alsof de praktijk van haar is want zij duld geen tegenspraak over Harrinsons, ze laat je nooit uit praten.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

karin v h

Ik dacht en was al bang dat het aan mij lag. ;)

Moppers

De website van birdtoys is niet langer online. Een ander alternatief is www.kliniekvoorvogelswebshop.nl, verbonden aan de dierenkliniek van dokter Hooijmeijer. Inclusief verzendkosten betaal je €50,75 voor een 5 pound zak HP fine. Bij Hoogvliet is het momenteel inclusief verzendkosten €55,41.

karin v h

Wat jammer wilde net van de week bij birdtoy bestellen!

karin v h

Is er geen goedkopere webshop bijgekomen ipv birdtoys?
Ze slaan er wel een slaatje uit.