Aardbei

Gestart door GeetjeBird, mei 06, 2011, 15:15:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

GeetjeBird

Mijn parkietje Beppie is gek op aardbei...helaas heeft ze een gebrek aan tafelmanieren  ;) Ze is er van overtuigd dat het aardbeitje eerst vermoord moet worden voordat ze het op kan eten....



Germaine
Saskia, Timmie, Willie en Beppie

[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Ojee wat 'n kliederboel hahahaha  :-*

Heerlijk om te zien hoe ze van vers fruit kunnen genieten :)
aardbei is rood, maar van kers worden ze paars  ::)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GeetjeBird

Echt een kliederboel  :P de aarbeispetters zitten op de muur

Kersen kennen ze nog niet! maar met appeltjes gaat het precies hetzelfde. De andere drie zitten heerlijk van hun appelstukje te knabbelen, genieten...maar Beppie..ze duikt er op, trekt het uit elkaar, tussendoor etende en dan zit ze helemaal onder  :-X

Audrey

Dat ken ik van ergens, mijn Croky durft ook wel es te kliederen met eten. Meneer wil geen aardbei als we het hem presenteren op een plankje of zo. Maar als er een bakje in de keuken staat en we horen hem even nie, ja hoor, dan hangt de hele keuken onder.  :-\
Hij is in het begin dat we hem hadden ook wel eens in een bord spaghetti mét tomatensaus gedoken  :P helaas heb ik daar geen foto van.  ;)

MissDorien

Oh wat heerlijk  :D
Elke keer wanneer ik yoghurt eet op mijn kamer (wanneer ik aan het werk ben bijvoorbeeld) presteert Nasty het om in het schaaltje yoghurt te vallen. Hij vliegt dan ook vrolijk de hele kamer door, en alles zit onder. :P

Sjaakie

Pitbull Beppie  :P
Leuk om te lezen en te zien.

Sjaakie was ook een alleseter, je kon wat voor eten dan ook niet onbeheerd laten want hij zat er zo bij, op of in! Een parkiet in een schaaltje melk, cornflakes en wat bruine suiker.......... not funny kan ik je zeggen. Hij is er eens middenin gesprongen  ;)

Pino2006

Mmmh wisy nooit dat parkieten bloed lustig waren en aarbeien eten  ::)!
He bah heb ik net de aarbeien op gegeten xD maar dan moet ik wel buiten aarbeien geven xd ander gaat de witte behang helemaal onder aarbei  :-X.

lovesbudgies

Het wordt een beetje een slow-chat jongens, daar hebben we de chatbox voor! :)