Een alternatief voor de Sleepy Teepee

Gestart door Moppers, april 24, 2011, 17:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Gisteren was ik aan het werk tijdens de open dag van Het Knaaghof, de konijnen- en knaagdierenopvang van de DB in Rijswijk (ZH). Naast ons 'kraampje' stond iemand met allemaal stoffen huisjes voor allerlei dieren. Superleuk allemaal, alles handgemaakt en van ontzettend veel verschillende leuke stofjes.
Ik vroeg haar of ze ook bekend was met de Sleepy Teepee, dat was ze wel. Ze was zelfs gevraagd teepee's voor het merk te maken, maar sloeg dat af nadat ze hoorde hoeveel ze ervoor zou krijgen.
Maar ze maakt wel degelijk dergelijke tentjes en allerlei andere knusse 'huisjes' die geschikt zijn voor vogels. Haar tentjes zijn goedkoper dan de echte Teepee, en je kan zelf uitzoeken van welke stof jouw product wordt gemaakt.

Het leek me dus zeker de moeite waard hier een link te plaatsen naar haar website: www.slaaplekkerzacht.nl Ook zeker een kijkje waard voor mensen met een knaagdier, fret, konijn, kat of kleine hond.

ptje

Heey , leuk dat je dit ook kent, wist trouwens niet dat dit ook voor vogels kon.
Ik heb bij haar een slaapzakje gehaald voor mijn cavia's en bij een "conculega" een knuffelmuts.
De dieren maken daar graag gebruik van en soms is het echt dringen geblazen van kom op schuif eens op ik wil er ook bij hihi.

mariekee2

Zijn deze dingen niet heel makkelijk zelf te maken? Je pakt een stuk fleece en doet er een paar touwtjes door?

BudgieMe

Pas alleen op met popjes, ze zien dit snel als nestgelegenheid,... ;)

fielakia

Weet iemand toevallig bij welke betrouwbare webwinkel of dierenwinkel in de omgeving van Rotterdam de echte Sleepy Teepee wordt verkocht?  :)

Kleintjes

#5
De Vogelkelder bijvoorbeeld. Zit in Den Haag.
Hun hebben de echte Sleepy Teepee, de Happy Hut en de Snuggle Sack. Heb je meteen wat alternatieve keuzes meegegeven :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses