Topic favoriet maken?

Gestart door pixie, april 07, 2011, 09:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pixie

Of het een optie is weet ik natuurlijk helemaal niet, maar ik wilde het toch even vragen..
Is het mogelijk -of mogelijk om het mogelijk te maken- om een topic favoriet te maken?

Soms zijn er topics waar informatie, linkjes, of andere dingen in staat die ik interessant vind. Als ik dan later terug wil, kan ik ze soms niet meer vinden, of dan weet ik niet meer waar ik het had gelezen.

Is het mogelijk om ze te marken, om later makkelijk terug te vinden?

lovesbudgies

Berichten met waardevolle informatie of links erin kunnen naar het board 'Waardevolle berichten en links' verplaatst worden door het beheer. Ook kunnen zij een topic 'Sticky' maken, dit betekend dat dit topic altijd bovenaan in het desbetreffende board staat.

Zelf heb ik een word document op mijn computer staan waar ik dat soort dingen heen plak.

Als je het niet terug kan vinden met de zoekfunctie kun je het ook altijd nog even op het forum vragen, meestal is er wel iemand die weet waar het topic staat.

Wouter

Het zou mogelijk moeten zijn, maar iemand zou maar net de tijd moeten hebben en willen nemen om daar een script voor te maken. Wellicht kan er al zoiets gevonden worden als modificatie op de website van Simple Machines Forums, wij maken namelijk gebruik van een SMF-forum (en wel SMF 1.1.13, zie onderaan het forum). Dit kun je niet zelf doen, dit zou een beheerder moeten installeren op het forum. Al lijkt het me niet bepaald nodig, omdat er op dit forum een andere manier is om topics te "marken"..

Wat hier namelijk wel mogelijk is een e-mailnotificatie ontvangen wanneer er op een bepaald topic wordt geantwoord. Dit doe je door onderaan, naast het knopje "antwoord", op het knopje "notificatie", te drukken. Topics waar jij dan een notificatie van wilt ontvangen kun je terugvinden in je eigen profiel. Je klikt boven op "profiel" en daarna links onder "profiel wijzigen" op "Notificaties en e-mail". Je huidige notificaties staan daartussen.

Mocht je nog vragen hierover hebben, kun je me ook via PB bereiken. ;)
Groetjes,
Wouter