Help jij ook het NOP? Sponsor mee! 2011

Gestart door lovesbudgies, maart 31, 2011, 23:24:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.


Parkieten-Freak

Geweldig mensen!!!!!  ;D ;D ;D
Wat fantastisch dat we ook dit jaar weer een aantal vogels onder onze hoede kunnen gaan nemen bij het NOP!
Ook dit jaar zijn ze weer verzekerd van gezonde voeding en uitstekende medische verzorging.
Bij deze wil ik alle donateurs heel hartelijk bedanken, jullie zijn geweldig!
Lisanne: hartelijk bedankt dat jij dit jaar de sponsoring verzorgd hebt! Fantastisch gedaan, jouw groene geldmeter heeft goed gewerkt!  :D
Jorijn (penningmeester) ook hartelijk bedankt voor je mailing, het bijhouden (en doorgeven van) de stand!

Mochten er onder de donateurs liefhebbers zijn om één van de twee zomeravondwandelingen van het NOP bij te wonen, dan hoor ik dat graag.
Ik kom hier volgende week nog op terug.  :)


inge


Moppers

CiteerMochten er onder de donateurs liefhebbers zijn om één van de twee zomeravondwandelingen van het NOP bij te wonen, dan hoor ik dat graag.
Als een van de data me goed uitkomt, ga ik graag mee. Vorige keer ben ik niet geweest, en aangezien ik dit jaar de grote meeting aan mijn neus voorbij moet laten gaan lijkt het me wel leuk.

Parkieten-Freak

@ Moppers:
De data voor de zomeravondwandelingen weet ik al:
Zaterdag 18 juni 2011 en zaterdag  6 augustus 2011

Ik heb overigens ook nog een stuk of 12 vrijkaartjes liggen van vorig jaar (en dit jaar krijgen we ook weer vrijkaartjes).
Daar moeten we ook nog iets voor verzinnen: verdelen of verloten onder de donateurs? Schenken aan een goed doel?






Moppers

Ik hou me dan, nog even onder voorbehoud, aanbevolen voor 6 augustus. Ik weet nog niet of ik dan kan, maar weet wel zeker dat ik 18 juni niet kan (dat is de dag voor de Vergeten Dieren Tocht).

Parkieten-Freak

Prima Moppers!  ;D

@ all:
Ik ben echt heel erg bij dat de sponsoring weer gelukt is dit jaar!  ;D 


haskerpon


lovesbudgies

#68
We hebben de 300 euro bij elkaar.  ;D

Bij deze wil ik, namens het team van Parkieten-Freak, het NOP en vooral namens de vogels, de volgende mensen hartelijk bedanken voor hun gulle gift: (in willekeurige volgorde)

-Geja (Haskerpon)                              
-Wouter
-Hillie                                                              
-Gerja
-Martine (MartineKL)                                          
-Inge (helemaal vanuit België)
-Kleinvogelijn                                                    
-Geert
-De heer M. Mulder                                            
-Petr@
-Aheijl                                                            
-Piet (geen forumlid)                                                                
-Psychobilly                                                    
-Mirjam
-Sandy73                                                        
-Ingrid (Moppers)                                                  
-Karin (Karinvh)                                                
-Sanne                                            
-Corenlia                                                          
-Debby
-Silvie                                                              
-Idske
-Audrey                                                          
-Melinda (Sjaakie)
-MissDorien                                                      
-2 anonieme gevers

(en natuurlijk hebben Anneke (Parkieten-Freak) en ik ook een duit in het zakje gedaan)


Sjaakie

#69
Echt top dat het weer gelukt is!
Onder voorbehoud wil ik 6 augustus wel mee met de zomeravondwandeling. Ben nog nooit bij het NOP geweest dus lijkt me zeker leuk en interessant.

En volgend jaar sponsor ik gewoon weer  ;D

Groetjes
Melinda

inge

Ook op mij kunnen jullie volgend jaar weer rekenen ;)

Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Ow mensen, wat ontzettend lief van jullie!  ;)
Geweldig dat jullie zo massaal gehoor hebben gegeven aan de oproep van Lovesbudgies!  ;D ;D
Ook dit jaar hangen er weer Parkieten-Freak banners bovenaan twee NOP volières.  :D
Joepie!!!

Medio deze week komt er meer informatie over de zomeravondwandelingen, ik hou jullie op de hoogte!
Namens het beheer-/moderatieteam van Parkieten-Freak: heel erg bedankt allemaal!!!!   ;D ;D


Parkieten-Freak

Beste mensen,
Vandaag heb ik de sponsorgelden ontvangen van Jorijn en ik heb de 300 euro direct overgemaakt naar het NOP. Dankzij jullie giften kunnen we ook dit jaar weer twee volières sponsoren!  :)

Namens het beheer- / moderatieteam van Parkieten-Freak wil ik alle donateurs heel hartelijk bedanken voor hun financiële steun. Ook onze hartelijke dank aan alle leden die zich op wat voor manier dan ook ingezet hebben om onze doelstelling te realiseren.
Fantastisch dat jullie het ook dit jaar weer mogelijk gemaakt hebben!  :)

Nog even een speciaal woord van dank aan Lisanne (Lovesbudgies): je hebt het fantastisch gedaan! Bedankt daarvoor!  ;D



lovesbudgies

Graag gedaan, het was hartstikke leuk om het topic te maken. Al heeft mijn geldmeter het halverwege het topic voor gezien gehouden, haha. (samen met Elements)

Maar ik ben niet degene die er voor heeft gezorgd dat we het geld bij elkaar hebben, dat waren we met z'n negenentwintigen bij elkaar!  :)

Door jullie hangt het bordje weer op z'n plaats en daar ben ik oprecht dankbaar voor. :)



Wouter

Eigenlijk zou het logo vernieuwd moeten worden. ::)

Parkieten-Freak

Ja, daar heb je een punt Wouter, we hebben inderdaad een ander logo maar ach....
Ze hebben het toch al zo druk bij het NOP. Wat mij betreft is het prima zo.  ;)