Help jij ook het NOP? Sponsor mee! 2011

Gestart door lovesbudgies, maart 31, 2011, 23:24:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam


Mirjam

off-topic...

Waarom komt het laatste getikte bericht niet als laatste in beeld?

lovesbudgies

Bij mij wel. Ik zal vragen of PF er vanavond even naar kan kijken.

Parkieten-Freak

#23
Wat fantastisch Mirjam!  ;D ;D ;D
Ik hoop zo dat het lukt, ik zou het echt fijn vinden als we ook dit jaar weer 2 volières kunnen sponsoren!  :)

Wat betreft het laatste bericht: bij mij duurt het ook even voordat het verschijnt, ik dacht dat het aan mijn computer lag. (Deze was traag en die heb ik vanmiddag opnieuw geïnstalleerd, ben nog bezig om alles weer terug te zetten, bah).
Hopelijk leest Jorijn dit berichtje ook even en anders mail ik hem wel.  ;)


Geert

Vorig jaar op bezoek geweest bij het NOP.
Indrukwekkend wat daar voor de vogels gedaan wordt!

Mijn bijdrage is overgemaakt  :)

Geert

lovesbudgies

Hartelijk bedankt, Geert! ;D

Ik zal binnenkort de geldmeter aanpassen!

Mirjam

Ik ben superblij want hij maakt 7,50 over en ik krijg mijn moeder waarschijnlijk ook wel zover dat ze wat overmaakt.
Ik hoop zo dat er 2 volieres gesponsord kunnen worden...

Parkieten-Freak

Toppie mensen!  ;D ;D Heel erg fijn dat jullie meehelpen om de sponsoring ook dit jaar weer rond te krijgen!  ;D ;D


Gerja


hillie


Parkieten-Freak

Joehoe!!!!  ;D ;D
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe stand van LB's geldmeter!  :)

Heel erg bedankt voor jullie bijdragen mensen!  ;)


lovesbudgies

Gisteren was het nog 91,11 euro, blijkbaar waren de overboekingen nog niet binnen. Ik zal het morgen nog eens aan Jorijn vragen.

Ik heb gelukkig net mijn nieuwe pasje binnen gekregen, hij deed het namelijk niet meer! Ik zal gelijk mijn bijdrage ook overmaken!

lovesbudgies

#32


Er is inmiddels 110 euro binnen! Met dank aan alle donateurs. ;D

Nog 40 euro te gaan voor de eerste volière... spannend...

Parkieten-Freak

Goed zo! Fijn dat we al flink eind op weg zijn! ;D


Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Audrey

Ik zal ook proberen deze week nog iets te storten, en anders volgende week. Al vrees dat het niet zoveel zal zijn, ik zit momenteel nogal krap bij kas...

Gerja


Parkieten-Freak

Hartstikke lief mensen! En Audry: Elke euro telt, als je één euro kunt missen dan zijn we al blij (en de vogels van het NOP ook!) :D


lovesbudgies

#38


We hebben nu 168 euro voor het NOP!
Gerja, Martine Kl, Kleinvogelijn, Petr@, Hillie en Geert, hartelijk dank voor jullie bijdrage! ;D

Parkieten-Freak

#39
Fantastisch mensen, de eerste volière is binnen! Nu de tweede nog!

Lieve mensen,
Het hele jaar door staan het ParkietenFreak-team en al haar leden klaar om elkaar met raad en daad bij te staan.
Nu vraagt het ParkietenFreak team (Jorijn, Ingrid, Lisanne en Anneke) een keer jullie hulp: help ons om onze doelstelling te verwezenlijken.
Alles wat jullie doneren, komt ten goede aan het NOP. De vogels in het NOP hebben jullie hulp zo hard nodig.

Even voor alle duidelijkheid: de hosting kosten van dit forum betalen wij voor 100% zelf. Moderatoren en beheerders steken geheel belangeloos veel tijd in dit forum en wij doen dat met liefde en plezier.
Wij zouden het fantastisch vinden om ook dit jaar weer twee volières te kunnen sponsoren.
Help jij mee om ons doel te verwezelijken?
Namens Lisanne, Ingrid, Jorijn, Anneke én alle vogels van het NOP: bedankt!