Parkietje van vier weken.

Gestart door Vico2011, maart 13, 2011, 19:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vico2011

Zo het laatste maaltje en dan kunnen we weer naar bed!

Ben benieuwd wat Vic morgen zal wegen.

Weltruste alvast

Vico2011

Zijn er trouwens mensen die hier wat voor soorten pellets er zijn, en wat er wellicht het beste kan zijn voor kleintjes.
Heeft iemand hier ervaring mee?

inge

Volgens mij eten de meeste die hier pellets eten Harissons en Nutribird.
Nutribird kan je krijgen in de winkel,Harissons bijna alleen bij vogel/dierenartsen.

Voor meer ervaringen over pellets bij zoekfunctie eens intikken, pellets harissons en Nutribird of zoiets.

Hoop dat alles goed blijft gaan met het kleintje ,veel succes ermee!!!!!!

Kleintjes

#83
De meeste geven inderdaad Harrison's omdat de meeste parkeitjes die wel eten. 't Is even uitproberen welke je parkietje wel lust en welke niet. Lees je wel eerst goed in voordat je eraan begint, 't is niet zo simpel als 't misschien klinkt :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Vico2011

Thanks Inge en Kleintjes.
Ja ik ben nu veel aan het google'n over pellets , heel veel verschillende info op het net erover.

Wat is het grootste verschil tussen Harissons en Nutribird..?
Vic krijgt nu Nutribird pap ..

Kleintjes

Zover mij bekend is, is 't voornamelijk de acceptatie bij parkietjes. Harri wordt meestal sneller en beter gegeten, andere parkeitjes hebben liever Nutribird of 'n ander merk.
Er zal ook wel wat verschil zitten qua samenstelling en dergelijke.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Ik lees discussies heel erg goed voordat ik een mening geef; trust me.

Een kuiken wat al klimmend bovenin de tralies hangt, hangt aan zijn snavel en pootjes. Hij balanceert dus niet 5 centimeter boven de grond op een dun stokje.
Mijn vraag is of jij dit verschil wel snapt?
En ik weet dit verschil omdat ik onlangs 2 nestjes op nogal ongelukkige plekken in mijn huis had. Ik kan je vertellen dat ik nog nooit nestjes had gehad en mede dankzij adviezen en handelen van forumleden hier, alle kuikens groot heb kunnen laten worden.
Sterker nog... Op een goed moment had 1 zeer jong popje 8 kuikens en ze voerde even niet goed meer. Jankend plaatste ik een noodoproep op PF en LB stond een paar uur later voor mijn deur.

En weet je... Ik vond dit topic ontzettend leerzaam totdat jij je 1e aanval opende op een forumlid.
Ik heb alles tot op de voet gevolgd maar had verder weinig toe te voegen aan datgene wat al werd vermeld.
Jij reageert alleen zo ontiegelijk agressief op berichtjes die 'niet in je smaak vallen' en dat irriteert me!
Mocht dit berichtje te grof zijn, wordt het vanzelf wel verwijderd..

Vico2011

#87
Citaat van: Kleintjes op maart 24, 2011, 15:05:14
Zover mij bekend is, is 't voornamelijk de acceptatie bij parkietjes. Harri wordt meestal sneller en beter gegeten, andere parkeitjes hebben liever Nutribird of 'n ander merk.
Er zal ook wel wat verschil zitten qua samenstelling en dergelijke.

Super dank je wel voor de info

Vandaag weer een lekkere dag achter de boeg, Vico gaat steeds meer dingen ontdekken!
Geen specifieke dingen te melden, maar krijg wel t idee dat hij meer begint te werken met zijn vleugels.

Ik zal morgen is proberen een filmpje van Vic te uploaden

Bedankt voor de reactie!

Een aantal reacties in dit topic zijn verwijderd.
Topic gesloten i.v.m. negatieve uitlatingen jegens derden door TS.
PF