Verstrooid....

Gestart door Ingrid, april 11, 2005, 21:24:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Ouderdom komt met gebreken....dan begint deze dame al vroeg  :? . Vanmorgen moest ik toevallig vroeg opstaan ondanks mijn vrije dag. Ik stapte uit mijn bed en hoorde Blizzard en Luna heel vrolijk kletsen en fluiten. Normaal neem ik eerst een sprint naar de douche, maar dit iets te vrolijke geluid van mijn deugnieten klopte niet. Ik stiekem eerst de kamer in en wat zie ik daar :shock: !!
Zitten ze met z\'n beiden parmantig op de stoel bij het raam mij aan te kijken van: zie ons eens mooi zitten op de vroege morgen. Domme ik was gister vestrooid en had iets afgeweken van het vaste ritueel waardoor ik de kooi ben vergeten dicht te doen. Gelukkig zijn ze niet lang alleen los geweest vanmorgen.....moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Dit overkomt mijn nooit weer!! Een extra kooicontrole gaat vanaf vandaag in.

Dit moest ik even kwijt....

Gr. Ingrid

helma

Hihi
Dom dom dom doohhoommm zou mijn kleine nichtje zeggen  :lol:
Maar goed zoiets overkomt de besten.
Toch ben je even beduusd, vooral omdat je het niet verwacht.

Ik geef Bassie elke dag \'s morgens voordat ik naar mijn werk ga vers eten en drinken.
Daarbij haal ik dus het voederbakje van de kooi, waardoor er een gat ontstaat.
Maandenlang is dit goedgegaan, tot mevrouw in de gaten had dat ze er door kon kruipen.
Waarschijnlijk was ze er zelf ook een beetje verbaasd over, want ze bleef boven op haar kooi zitten.
Kom ik de kamer inlopen zit ze dus boven op de kooi en voor ik het wist op mijn schouder. :D
Nu komt ze er elke keer uit en gaat ze vrolijk op mijn schouder fluiten als ik haar eten klaarmaak.

Als je er niet op berekend bent schrik je je inderdaad lam!!!
Maar stiekem moet je er toch wel om lachen (zeker omdat er verder geen gekke dingen zijn gebeurd)
Ik denk dat Luna en Blizzard er de "ernst" niet van inzagen :D

Groetjes
Helma.

Peedeeamp;Punk

Haha, geweldig hoe Blizzard en Luna op die stoel zaten!  :lol:  Ik zie het echt  helemaal voor me. Maar ik kan me voorstellen dat t voor jou wel even schrikken was, Ingrid.

Parkieten-Freak

Hihihhi, ik herken dit Ingrid, ik denk dat we dat allemaal wel eens meegemaakt hebben! :wink:
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en hebben Luna en Blizzard zich netjes gedragen!
:D


Ingrid

Ze hebben zich inderdaad netjes gedragen...geen gaten in de gordijnen gelukkig :lol: . Dat is nu wel anders, ze zijn mij ontzettend aan het plagen. Ik geloof dat ik maar beter uit de kamer kan gaan..grapje!!
Het zijn me een stel deugnieten.

Gr. Ingrid

Goofie

hihihih ja wat een verhaal! Het is gelukkig allemaal goed afgelopen  :D En wat betreft dat gedeugeniet... Goofie heeft de gordijnen ook ontdekt koprollen er in is erg leuk! Ik zit er inderdaad ook op te wachten wanneer goofie het gat ondekt als ik hem eten en drinken geef. Zal niet lang meer duren denk ik want hij is flink aan het uitproberen hihi.

Groetjes, Debbie

goofy

vandaag was ik verstrooid ...
ik moest me koek in mijn tas doen scheurde ik het hoesje van het koekje open  :roll:

toen ging ik naar school .. halverwege denk ik... hee hoe kan ik nou op  woensdag (dacht dat het woensdag was)
mijn gymspullen bij me hebben en mijn muziek.. had ik voor woensdag ingepakt. dus ik terug rennen .

zeg ik snel en hijgent pa wil je me brengen.. ik snel me tas inpakken.
kom ik op school was ik vergeten dat ik het eerste en 2e uur vrij was .. 1e uur wist ik wel :P

lekker verstrooid he :P

Dit heeft helemaal niks met parkieten of wat dan ook te maken..
We sluiten deze topic maar want nu gaat iedereen vertellen hoe verstrooid hij of zei is :P .. KLIK :D
Gr Jorijn