monstertjes van Pellets

Gestart door Mirjam, maart 12, 2011, 09:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam

Ondanks dat ik er nu al gierende hartkleppen van krijg wil ik mijn parkietjes tzt ook gaan overzetten op pellets  ;).
Ik wil dat eerst heel goed voorbereiden en dat doen wanneer ik 2 weken vakantie heb zodat ik ze goed in de gaten kan houden.
Maar ik wil eerst gaan uitproberen wat ze lekker vinden.
Zijn er mensen die verschillende smaken in huis hebben en bereid mij een heel klein beetje ervan op te sturen via de post?
Of weet iemand een site waar ik 'monstertjes' kan bestellen?
Alvast bedankt!

inge

Hoi, wat je ook kan proberen is bij dierenartsen vragen om staaltjes.
In ieder geval veel succes ;)

Moppers

Ik heb Harrison's High Potency, daar wil ik je best wat van opsturen.

Caradow

Citaat van: Moppers op maart 12, 2011, 13:44:43
Ik heb Harrison's High Potency, daar wil ik je best wat van opsturen.

Die krijgt ze al ;)

Moppers

Ah, dan kan ik je helaas niet verder helpen, want iets anders heb ik niet in huis. Heb je al succes met het opvragen van proefjes bij dierenartsen?

Mirjam

Dierenarts in Leiden had, hoe verrassend, alleen Harrisons..
Voor de rest ben ik er nog niet aan toe gekomen om meerdere dierenartsen te bellen.

Caradow

Dierenartsen verkopen over het algemeen alleen Harrisons, de andere merken zijn vaak via de betere dierenspeciaalzaken en via internet te verkrijgen.

Lorreco verkoopt verschillende merken, je zou altijd daar eens kunnen vragen?

Ook bij Dieca zou je kunnen informeren, die heeft ook een "eigen" pellet.

Hier gaat je post vandaag op de bus...

Milo-Pixel

Ik heb eventueel wel Eco-bird voor je. Stuur maar een PB'tje als je geïnteresseerd bent :)

fempier

ik heb nutribirt
kan u wel een beetje krijgen als u wil mijn parkietjes zien het meer als snoep zo zoet ruikt het ook

sky

ik heb hier nog een pak nutribird b14 pellets staan van mij mag je ze hebben aangezien mijn parkietjes zijn overleden