slechte informatie op Infonu.nl

Gestart door pixie, maart 08, 2011, 09:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pixie

Infonu.nl is een site waar je informatie kunt vinden over uiteenlopene onderwerpen. Net als bij Wikipedia kunnen leden informatie toevoegen.

Nu staat er een stuk over het tam maken en leren praten van parkieten : http://dier-en-natuur.infonu.nl/vogels/4023-hoe-maak-je-een-grasparkiet-tam-en-leer-je-hem-praten.html.

Hierin staat onder meer dat je een parkietje het liefst koopt als hij jonger is dan 6 weken en dat je er maar 1 moet aanschaffen want met 2 of meer hechten ze zich aan elkaar en niet aan jou.

Nu ben ik nog heel nieuw in de wondere parkietenwereld, maar ik krijg een heel naar gevoel bij het lezen van dit stuk. Het welzijn van de parkiet lijkt niet op de eerste plaats te staan.
Het feit dat veel mensen die een parkiet willen aanschaffen of net een nieuwe parkiet hebben hier hun informatie vandaan halen, baart me zorgen.

Ik heb een comment achtergelaten en al 2 keer een email gestuurd naar de site zelf, maar geen reactie gekregen.

Ik hoop dat mensen hun weg vinden naar websites als deze en niet hun informatie daarvandaan halen!

Parkieten-Freak

Ik heb er ook melding van gemaakt en gevraagd of dit artikel verwijderd kan worden daar het gevaar oplevert voor het welzijn van grasparkieten.


Pino2006

Deze Informatie moet weg op deze Website!

Ze geven alleen maar slechte Informatie!

vera1982

ik kan echt kwaad worden op zo'n figuur die dit parkieten aan doet. Schande!!!
ik heb gereageerd op het stuk en een email gestuurd met de vraag het stuk te verwijderen.
Wie weet werkt het al zoveel mogelijk mensen dit doen. Proberen waard toch?

groet
vera

pixie

Hopelijk wordt er op 1 van onze berichten gereageerd.
Ik heb ook een comment achtergelaten en 2 directe email gestuurd, maar helaas nog niet gehoord.

Deze informatie moet inderdaad echt verwijderd worden, zodat niet meer mensen dit als waarheid gaan aannemen.

Als iemand wel een reactie krijgt, hou ons op de hoogte! 

pixie

Heb nooit een reactie mogen ontvangen op mijn klachten.
Ik heb nu een mailtje gestuurd naar de dierenbescherming. Geen idee of dat wat uithaald, maar dit artikel kan toch tot invloed hebben op de welzijn van parkietjes.

BudgieMe

Ik heb ook geen reactie ontvangen,...

Pino2006

Goed Nieuws!

Ik keek weer eens en het is VERANDERD   :D!

Echt helemaal anders (beter informatie dus,)

pixie

Hey! Bedankt voor het laten weten.

De link gaat nu direct naar een pagina met algemene informatie over parkieten, dus het lijkt erop of ze het artikel hebben verwijderd!

Hartstikke goed!!  ;D