Tips voor de aanschaf van een parkietje in Den Haag.

Gestart door Ozzie, maart 06, 2011, 22:41:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozzie

Wie heeft er tips voor de aanschaf van een parkietje in (de regio) Den Haag ?

lovesbudgies

Ik heb je via pb al de site gegeven van een hobbykweekster in Den Haag, maar ik zat te denken.. aangezien Pipo al 6 jaar is kan
het soms leuker voor het parkietje zijn als je een wat ouder parkietje neemt ipv een baby.
Je zou eens langs kunnen gaan bij de dierenambulance in Den Haag, daar zitten regelmatig parkietjes.

fullmetalgirl

Hey :D

Tip 1:
Koop niet in een dierenwinkel... echt niet, ik ken de goedkoopste dierenwinkel maar daar ben je straks duur mee uit door dierenarts kosten.

Tip 2:
Ik geloof dat Nicky (hobbiekweekster) jonge grasparkietjes (meestal handtam) heeft die over niet al te lang weg mogen, dit is haar website: http://budgieme.come2me.nl/

Tip 3:
Ik heb eventueel ook "adoptie" parkietjes gezond en wel. ( hiervoor kun je een persoonlijk bericht sturen)
(ik heb het zelf niet zo op dierenambulance maar goed dat is persoonlijk)




Pino2006

Inderdaad koop echt niet in een dieren winkel! ik ben zelf 4 dagen terug naar een dierenwinkel geweest, in van de 3 Vogels waren hun kopje kaal  :(!


Succes  ;D

stolkleo

hallo,
ik heb hele mooi jonge vogels zitten ze zijn tam en geringd en woon in Gouda 25 km van den haag het is maar een tip
groetjes leo stolk

Ozzie

Dank voor de tips! Ik heb inmiddels voldoende adressen van hobbykwekers  ;D Topic kan dicht wat mij betreft

lovesbudgies

Je hebt gelijk een volière vol!  :D

We horen het wel als je aanwinst gearriveerd is!

Ik zal het topic sluiten.

Groetjes,

Lisanne