weggevlogen

Gestart door mar, april 11, 2005, 20:24:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mar

sinds 26 maart is onze grasparkiet weggevlogen hij is violet kleurig met mooie keelstippen (mannetje) wie heeft hem gezien of gevonden wij missen hem heel erg addres katwijk Te brittenstraat 27

Ingrid

Hoi Mar,

Kijk even voor diverse tips: http://forum.parkietenfreak.nl/viewtopic.php?t=192

Ik vind het heel erg voor je dat je parkietje is weggevlogen en ik hoop dat hij door iemand gevonden is. De kans is klein dat je hem ooit weer terugkrijgt, maar het is mogelijk. Smiley\'s weggevlogen parkietje is weer terecht en misschien heb jij dat geluk ook.

Gr. Ingrid

mar

ik hoop het ook maar de kans word nu wel klein

astrid

Hoi Hoi,

Ik kom zelf ook uit katwijk, zus woont ook in brittenstraat dus ik zal zelf goed in het rondkijken en zal het aan haar ook doorgeven! ik hoop dat je je parkietje terug krijgt!

groetjes Astrid

Goofie

Hoi Mar,

ik hoop dat jij je parkietje heel snel terugkrijgt! Ik zal voor je duimen.

Groetjes, Debbie

mar

dank je wel allemaal

Ingrid

Hoi Mar,

Heb je ook al gekeken en/of een melding gedaan op www.amivedi.nl?

Gr. Ingrid

mar

ik heb gelijk een melding bij amivedi in katwijk gedaan en bij de dieren ambulance werd mij door amivedi aangeraden ik geloof nu langzamerhand dat hij de prooi voor de katten is geweest al hoop ik nog steeds van niet

Anita & Marisa

Hoi Mar,

We hopen op een wonder voor jou en je parkietje!
Hang overal foto\'s van je parkietje op en zorg dat het overal bekend is!

Hopelijk komt het goed!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

mar

jammer genoeg heb ik geen foto maar hij lijkt veel op die van smily

mar

hallo inmiddels heb ik een nieuw parkietje hij of zij is al aardig tam hij komt nu al in de kooi op me vinger zitten maar die weggevlogen is blijf ik nog steeds missen [/url]

mar

de foto links is me nieuwe parkiet ik heb hem joepie genoemd

      groetjes marianne

Sonja

Hoi Mar,

Gisteren zag ik op Marktplaats, bij de rubriek "vermist/gevonden" een advertentie van iemand die een parkietje had gevonden. Hij wil hem aan de eigenaar teruggeven, dan kan diegene hem een mailtje sturen.
Het is wel in Amsterdam, maar je weet het natuurlijk maar nooit.
Je zou hem altijd een mailtje kunnen sturen, niet geschoten is altijd mis!
Verder wens ik je toch veel plezier met je nieuwe parkietje! :wink:

Groetjes, Sonja.

P.S. Wat leuk, mijn ene parkietje heet ook Joepie! (en de andere Pucky)

Anita & Marisa

Hoi Mar,

We hopen dat het jouw parkietje is!
Erg lief van Sonja dat ze dit heeft gevonden!
Laat je ons weten of het hem was?

Erg leuk dat je een nieuw vriendje hebt. Natuurlijk blijf je je andere vriendje missen, dit begrijpen we volkomen.

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Dit is het berichtje:
Aangeboden: Gras parkiet gevonden
Prijs: Gratis
Beschrijving: hallo ik heb een grasparkiet gevangen in de buurt van transvaal kade van wie is die parkiet de eigenaar krijgt zijn parkietje weer terug groetjes kerim
Plaats: Amsterdam
Email (via hotmail): kerim.p2145vj33thrtt9dds1052p293@zend.nu

Succes!
Ook wij hebben hem/haar een mailtje gestuurd voor de beschrijving van het parkietje!

mar

ik had al een e-mail geschreven maar ik heb nog geen antwoord gehad maar verder op opsporing vermist op de marktplaats had ik ook een advertentie gezet met een foto die op hem lijkt ik denkt dat hij of zij dat ook gezien heb en dat het hem niet is

groetjes mar

Anita & Marisa

Hoi Mar,

Misschien kun je die foto die je ook op marktplaats hebt gezet ook op het forum laten plaatsen. Jorijn wil je hier misschien wel even bij helpen. Als je hem mailt, komt het goed  :wink:

Liefs,
Anita en Marisa

Ingrid

Hoi Mar,

Ik heb je vorige week geloof ik een prive berichtje gestuurd, maar dat heb je nog niet geopend. Kijk ook eens op het forum van www.grasparkiet.com , daar staat ook een melding van een gevonden parkietje.

Gr. Ingrid

mar

dit is de parkiet die vermist weggevlogen is inmiddels heb ik er een tekst bijgezet hopelijk stoort dit niet ik heb inmiddels weer een berichtje gestuurt naar degene die dat parkietje gevonden heb in amsterdam  

groetjes mar

mar

ik heb een e-mail gekregen van degene van de marktplaats gevonden/vermist maar het is hem niet het was een groene helaas

          groetjes mar

Sonja

Hoi Mar,

He, wat jammer dat het parkietje van de advertentie op Marktplaats niet de jouwe is....
De kans is natuurlijk ook niet zo groot, maar je weet het toch nooit.
Hopelijk heb je meer succes bij je zelf geplaatste advertentie.

Sterkte.

Groetjes, Sonja.

mar

joepy heeft er een vriendje bij joepy is de violet en pino is haar d'r vriend alleen weet ik niet of joepy een vrouwtje of een mannetje word

Anita & Marisa

Hoi Mar,

Wat fijn dat je een vriendje voor je parkietje gehaald hebt! Dit zal hij vast fijn vinden :wink:!

Heel erg jammer dat je je parkietje niet terug gevonden hebt, hopelijk hoor je er nog iets van  :(

Veel plezier met je parkietjes!

Liefs,
Anita en Marisa.