Dierendag!

Gestart door Elfje, oktober 04, 2005, 09:00:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elfje

Vandaag is het dierendag en worden onze parkietjes een beetje extra verwend.

Wat geef jij vandaag als extraatje aan je parkietje?

Joep en Pino hebben een nieuw speeltje. Een molentje met balletjes eraan. Ze hebben ook een mooie ring gekregen van touw waar ze in kunnen gaan zitten, maar toen ik deze gisteren uit de doos haalde brak er meteen paniek uit. Ik denk dat ze er heel rustig aan moeten wennen.

Een fijne dierendag gewenst aan al jullie parkietjes!

Liefs Elfje

Pam

Mijn Okkie heeft vandaag een snoepstaaf met sesam en banaan gekregen om lekker op te smikkelen.
Ik heb er nog over gedacht om hem een nieuw speeltje te geven maar meneer kijkt niet meer naar de speeltjes die hij al heeft om vandaar dat het iets lekkers is geworden.
Toedels Pam en Willem

joey

allemaal een fijne dierendag gewenst van joey ian en sylvia
Joey en ian krijgen straks een stukje trosgierst ze hebben eigenlijk ieder dag dierendag die 2 van mij hebben  speeltjes genoeg. die hebben ze niet meer nodig.
geef ze vandaag extra veel aandacht  :D

Charlie M

#3
Hallo Allemaal,

Aangezien ik gisteren vrij was en ik vandaag weer moest werken heeft Charlie zijn cadeautje gisteren al gekregen:
Een voederbakje in de vorm van een peertje met een spiegeltje aan de binnenkant, en ik heb het lekker gevuld met een speciaal fruit mengsel.
(normaal zit dat aan zo'n fruitstaaf, is ook makkelijker doseren, zo'n snoepstaaf eet hij binnen 2 dagen helemaal kaal!)
Hij durfde er gisteren nog niet op te gaan zitten, maar hij is veel te nieuwsgierig dus dat zal vast niet lang duren.
Ik heb ook heerlijk zitten knuffelen en kroelen gisterenavond en vannochtend nog even gauw. Vanavond gaan we lekker verder!

Fijne Dierendag vandaag!

*knip*
kijk even bij de forumregels ;)
gr safrena


Van het weekeinde komt zijn vriendje Tammy weer spelen! Ze kunnen het zo goed vinden met mekaar!

Dylantjuh

Ik geef het morgen want helaas ben ik al een aantal dagen ziek! :(
Dus morgen ga ik wat speeltjes en wat lekkers kopen ;)

Vlo&Fladder

Vlo en Fladdertje. Hebben vandaag een schone kooi gekregen. Een keertje extra :P. Verder heb ik een lekkere snoepstaaf voor ze gehaald en krijgen ze nog een nieuwe sepiasteen.

En ga nog kijken voor leuk speeltje in een andere winkel want hier vond ik het zelf allemaal niet zo leuk :P

Elfje

Zo te lezen zijn alle parkietjes extra verwend gisteren.

Joep en Pino hadden helaas geen zin in een lekker stukje snoepstok. Maar ze zijn wel wat later naar bed gegaan omdat het dierendag was.

Groetjes Elfje

Missa

Poco, heeft voor de eerste maal kennis mogen maken met de biobox! Deze is hem trouwens heel goed bevallen! :D
Hij heeft ook een extra stukje trosgierst gekregen!!

Groetjes Missa

Chantalleke

Hoi Hoi,

Sjefke en Billy hebben XtraVital gekregen, een heel bakje vol  :D
Nu zul je denken "en wat is daar nu weer bijzonder aan, dat hoort toch ook?"
Klopt ook wel, maar mijn lieve vriendjes zijn bezig om over te gaan naar Nutribird pellets en dat gaat onder luid protest. :P We zijn volop bezig met de overschakelingstabel inmiddels na een 'gewenningspersiode' van 2 weken. Gisteren alleen maar zaadjes krijgen was dus ook een echte tractatie voor ze!

Verder hebben we lekker met zijn allen (konijn er ook bij  :P ) gespeeld met wat nieuwe speelgoedjes.

Groetjes,
Chantal

coca cola

Ja Bartje is ook weer lekker verwent gisteren.
In de dierenwinkel kreeg ik 3 slierten trosgier mee! Lekker smikkelen dus
En heb daar voor hem ook iets lekkers gekocht snoepstaafjes en een leuk speeltje ze zeiden dat ze het op kunnen eten en daar onder zit ook nog een bel daar is hij helemaal dol op en hij was bijna heel de dag los  :rolleyes:  maar ja dar komt wel vaker voor.
Dus hij heeft ook weer een fijne dierendag gehad  :P

Sara

Arno en Noah hebben op dierendag 2vriendinnetjes gekregen.Nu zijn ze met 4 :D !
Maar wat nog meer is,ze hebben een super leuke volière voor hun dierendag.Veel leuke cadeautjes dus :D

Groetjes baasje van Arno,Noah en 2nieuwelingetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Robin

gisteren heb ik voor voor snow en luck een nieuw spiegeltje en een snoepstaaf met kiwi en de voliere vogeltjes kregen van mij een klimtouw en grote schommel en natuurlijk een sliert trosgierst!

rutgerpol

ik heb mijn parkietjes iets lekkers te snoepen gegeven en ze een lekker badje gegeven... en eigenlijk alles wel om ze een beetje extra te verwennen  :D

toekie

de parkietjes in de voliere hebben bij mij van die snoepstaafjes gekregen
en toekie heeft 3 nieuwe speeltjes gekregen en ook een snoep ding!!
en natuurlijk super veel aandacht ;)

Groetjes...