Drinkfontein met kogel voor vogels, voor horizontale tralies

Gestart door inge, februari 23, 2011, 16:17:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hopeloos op zoek naar drinkfonteintje met kogeltje .
Heb al een paar internetsite 's gekregen van Lisanne, maar jammer genoeg zijn de verzendkosten heel hoog naar Belgiƫ :(
Iemand die weet waar je ze kunt bestellen en die lage verzendkosten hebben naar Belgiƫ?
Hier bij ons al verschillende gemaild en gebeld maar dat kennen ze hier nog niet ze voor vogels >:(  zitten een beetje achter  :D
Had er eentje gevonden http://www.neerhof.be/nl/ maar jammer genoeg alleen voor verticale tralies.
Ik hoor het wel als iemand iets weet ,alvast bedankt  ;)
Groetjes

Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

inge

Dankjewel,maar is zoals je zegt voor verticale tralies .
Ik zoek er voor horizontale bij mijn parkietenkooien zijn mijn tralies rondom horizontaal.
Toch bedankt voor de moeite!!!!!!!!!! ;)

Petr@

Waarom koop je niet van die fonteintjes met die haakjes? Je schuif die er zo tussen, ik gebruik ze al jaren.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

lovesbudgies

Ze bestaan alleen maar voor verticale tralies. Het is dus even prutsen, maar bij mij past het blokje ook tussen de horizontale tralies.
Anders kun je dat eraf halen en het flesje met een ijzerdraadje ofzo vastmaken.
Welke kooi had jij ook alweer?

inge

Ja had ook al zoiets gedacht om het anders vast te maken  ;)
Ik heb de Montana Madeira II en de Ferplast
Dankjullie wel om mee te denken,als ik er heb laat ik het weten.

Moppers

CiteerZe bestaan alleen maar voor verticale tralies.
Oh, in het andere topic zei je horizontaal, hihi. Dat wordt voor mij in de voliere dus wel even prutsen, want die heeft alleen maar horizontale tralies.

lovesbudgies

#7
Ik kijk net even, en je hebt inderdaad gelijk, wat ben ik toch een ei! Ik heb het in het andere topic gelijk veranderd.
Bij mij thuis zit het flesje ook aan de horizontale tralies, ik heb 'm er tussen gepropt, haha. Mocht het echt niet passen dan kan ik 'm wel
van je overnemen.

Moppers

De voliere waar het bij mij om gaat heeft een afstand van 11 mm tussen twee tralies in (dus excl tralies zelf gemeten). Ze zijn wel redelijk buigbaar dus er zit wat speling in. Wat is de afstand van de kooi waarbij het jou gelukt is er zo'n flesje tussen te peuren?

lovesbudgies

10 centimeter of zo. Het is van plastic dus je zou er ook nog een stukje af kunnen zagen.
Een vriendin van mij heeft er een stukje afgesneden met een stanleymes zodat het tussen de tralies bleef zitten.

Moppers

Oh dat is inderdaad ook nog een goede optie, zelf gleufjes voor horizontale tralies maken. Ik ga er toch minimaal 1 extra bestellen, dus ik zal dan hier laten weten of het een succes is geweest. Scheelt anderen misschien weer prutswerk :P
Ik ga ze een dezer dagen bestellen bij een van de sites!

(ps, als iemand in omgeving Den Haag/Delft ook wil bestellen op een site die dit soort flesjes aanbiedt en verzendkosten wil delen, stuur me even een pb, dan regelen we dat)