Oppas aan huis gezocht 10 t/m 13 juni, Den Haag

Gestart door Moppers, februari 20, 2011, 17:10:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Rondom Pinksteren zit ik in Duitsland. In mijn omgeving kan ik geen verzorging voor mijn vogeltjes regelen, dus vandaar deze oproep.

Ik zoek iemand die vrijdag 10 juni tot en met maandag 13 juni voor mijn vogeltjes kan zorgen. Het gaat om twee kamervolieres en een kooi, dus uit logeren gaan voor zo'n korte periode is geen optie. Ik zoek iemand die een keer per dag in mijn huis de vogeltjes van eten en water voorziet. Aandacht geven mag natuurlijk ook, maar ik verwacht niet van iemand dat hij/zij enkele uren per dag mijn vogeltjes gaat vermaken. Ze hebben elkaar en ze kunnen makkelijk een paar dagen zonder menselijke aandacht.

Het is ook een optie dat de verzorger in mijn huis komt logeren (dat kan dan al vanaf donderdag en t/m dinsdag). Een eigen kooi met vogeltjes meenemen is geen probleem.

Ik vertrek donderdagochtend vroeg, en kom dinsdag in de loop van de avond weer thuis. Die dagen kan ik zelf dus nog hun natjes en droogjes verzorgen.

Het gaat om een voliere met vier grasparkieten, een voliere met twee grasparkieten en twee valkparkieten, en een kooi met twee grasparkieten. Ik zorg ervoor dat alles aanwezig is, dat de kooi vlak voor mijn vertrek verschoond is etc.

Ik woon in Den Haag, in de omgeving van de Haagse Markt.
Wie helpt me uit de brand?

Moppers

#1
Hier mag een slotje op. Als ze het op haar werk kan regelen, komt Mars voor mijn vogeltjes zorgen, de bofkontjes! (Mocht dat toch niet lukken, dat zal ik een beheerder vragen hem weer te openen)


Wauw, een oppas van ver!
Wat fijn dat je zo'n goede verzorger hebt kunnen vinden, ik zal het topic sluiten.
Groetjes, Lisanne