Bijten

Gestart door Zazoe, februari 18, 2011, 12:41:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zazoe

Goedemiddag allemaal,

Mijn Zazoe, zit in de pubertijd en dus is zij wat brutaler dan gewoonlijk.
Het is alleen nu zo, dat ze echt te hard gaat bijten, dit doet ze bij mij, mijn man en ook mijn zoontje.
Ze toont de laatste tijd dus steeds meer negatief gedrag.

Ik weet dat ik het moet negeren, maar echt hard bijten? Tot bloeden aantoe? Moet je dat ook negeren?
Ik zelf vind het echt heel erg moeilijk! :(

Verder is Zazoe echt super leif, ze speelt graag en ze is eigenlijk altijd wel bezig. :-*

Alvast bedankt voor de reacties.

Kleintjes

Je hebt 't antwoord eigenlijk al gegeven.
Is erg moeilijk om dit te negeren, maar probeer je best te doen. Bijt anders zelf op 'n stokje of iets, dat helpt :)
Niet vergeten: Goed gedrag belonen :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Bij mij verdween het gebijt toen ik een vriendinnetje voor mijn vogeltje kocht.
Het gebijt kan inderdaad tot bloedens aan toe zijn!

parkietenwinkel

jaaa... bijten kan heel pijn doen.
Parkieten vinden het ook niet leuk om genegeert te worden. Misschien kan je haar na het bijten even terug in de kooi zetten en even geen aandacht geven. Als ze slim is snapt ze de boodschap misschien.
Maar inderdaad op het moment zelf, niet je hand wegtrekken of gaan schreeuwen, want dat is een beloning.

Esther751

Ik heb precies hetzelfde probleem..........

Hij is erg lief, maar is nu aan het bijten en doet dit erg hard!

Maar wat ik graag zou willen weten: is dit "even" een periode en gaat dit zeker over?
En zo ja, hoelang duurt dat normaal gesproken?

Ik moet zeggen dat het negeren mij erg slecht afgaat als hij me enorm hard in een velletje bijt!!!!

Groetjes, Esther

Drippie

Ik heb gelezen dat het ook helpt om hem boos aan te kijken en dan 6 keer van je vinger naar je andere vinger laten lopen (een soort trapje), zodat hij weet wie de baas is. En daarna gewoon weer lief doen. :D