Is Japie toch een Japie-innetje??

Gestart door Pietjepietje, februari 17, 2011, 17:45:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pietjepietje

Ik heb vorig jaar een jonge parkiet gekocht. Japie is een man....althans dat zei de verkoper. Japie is nu ± 1 jaar en heeft geen blauwe doppen. Is Japie toch geen man maar een popje?  :(



pbos

Ja hoor, het is een heel mooi popje! Toch Japinnetje dus... Haha

inge


Pietjepietje

Waaah dat meen je niet!?  :o Ik was er al bang voor. Hij...euh ZE is redelijk tam maar niet zo tam als al mijn andere mannen. Ze is een beetje eigenwijs, nu snap ik het ha,ha. Maar goed dat ik nog geen vriendinnetje voor Japie gekocht heb. Nu kan ik dus op zoek naar een vriendje.... thanks!

Pietjepietje

Kan ik er trouwens zo en mannetje bij zetten of moet ik er eerst een kooi naast zetten? Moet ik de kooi veranderen want die hangt vol met speelgoed van Japie(ntje) waar ie erg aan gehecht is.

inge

Het beste is ze eerst aan elkaar te laten wennen door ze naast elkaar te zetten.
En eens bij elkaar is het inderdaad beter de inrichting van Japie-innetje :D te veranderen niet weg te doen maar herinrichten gewoon door op andere plaatsen te hangen.
Wannneer ben je van plan een vriendje erbij te nemen? Alvast succes ermee ;D

Parkieten-Freak



Pietjepietje

Ik was dus al bezig om een vriendinnetje te zoeken. Ik ging steeds meer twijfelen of Japie echt een mannetje was. Nu ga ik dus maar op zoek naar een mooi vriendje voor Japie(ntje)  :D