Speeltje ''versieren'' voor nog meer plezier

Gestart door KikiSorrie, februari 16, 2011, 19:05:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KikiSorrie

Hee,
mijn parkieten zijn dol op het speeltje wat ik heb afgebeeld. (ik weet dat er een parkiet bij staat, maar ik kon even geen beter plaatje vinden)
Nou dacht ik, kun je hier niet iets leukers van maken?
Een lekkernij of een knaagtouwtje ofzo?
Hebben jullie ideeën?

PS: ik ontdek net dat ik het plaatje niet kan laten zien, Er is een fout opgetreden :(
Maar ik bedoel een speeltje dat bestaat uit allemaal ronde balletjes met een soort gaten, die onder elkaar hangen.....
Het is nogal vaag maar meer weet ik er niet over te zeggen.....  :-X

KikiSorrie

#1
Haha, ik wou het bericht net veranderen en toen stond jouw reactie erbij.
Nee inderdaad, hij kon het niet uploaden ofzo.
Ik probeer het even met een ander plaatje.... :-X

Later: ik heb een plaatje gevonden! Het is een plaatje van een parkiet op een kooi en linksonder in de kooi zit het speeltje wat ik bedoel :D

[verwijderd door de beheerder]

KikiSorrie

Weet je wat,
ik krijg toch heel weinig reacties.
Ik doe gewoon wat sisaltouw door de gaatjes en knoopje erin en klaar :)
Toch bedankt voor het luisteren/lezen :D

KikiSorrie

#3
Hee,
ik heb mijn speeltje 'versierd' door tussen de gaatjes sisaltouw te doen. Mijn parkieten vinden het heel leuk, maar als ze aan het touw hebben geknaagt, dan komen er allemaal hele dunne draadjes zeg maar die uitsteken en dan gaan ze die proberen op te eten. Is dat niet gevaarlijk???
Ik heb het idee dat ze er misschien in kunnen stikken.........
Alvast bedankt voor de reacties ;)

Topic samengevoegd met je al lopende topic. Het sluit hier namelijk prima bij aan. Gr. Ingrid

Moppers

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Ik vermoed namelijk van niet. Je stelt op het forum ontzettend veel vragen waarop het antwoord makkelijk met de zoekfunctie te vinden is. Het is niet alleen een forumregel eerst de zoekfunctie te gebruiken. Zomaar iedere vraag die in je opkomt neerkwakken komt op mij nogal storend over. Neem eens de moeite om eerst zelf het antwoord op een vraag te vinden. Dan zal je zien dat mensen ook eerder geneigd zullen zijn de moeite te nemen te reageren op de vragen die je dan nog overhoudt.