Mineraalblokje

Gestart door Esmee, februari 15, 2011, 22:26:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esmee

Hallo,

Ik heb al met de zoekfunctie gezocht, maar ik kon niets vinden hierover.
Mijn vogeltjes hebben een mineraalblokje, zo'n roze die je aan het ijzer kan bevestigen, maar ze besteden er helemaal geen aandacht aan, laat staan dat ze hem gebruiken.

Doen ze dit vanzelf wel als ze daar aan toe zijn of moet ik het ze aanleren?

Liefs!  :)

Mars

Mijn parkietjes hadden er ook nooit behoefte aan, tot ze begonnen met broeden. Dan nemen de popjes het wel. Maar de mannen eigenlijk nooit.
Het ligt er ook een beetje aan of je parkietjes onderzoekend zijn of graag slopen.

Zorg in ieder geval dat het op een opvallende plek in de kooi hangt (naast een stok) en verder.. misschien dat ze het nog eens gaan ontdekken.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

lovesbudgies

#2
Je kunt ook verschillende soorten uitproberen, bij mij nemen ze nooit van het gele parkietenblok, af en toe van het roze jodiumblok, maar het mineralenblok met spinazie van VitaNature is elke keer zo op!

Esmee

Bedankt voor de reacties!
Ik zal het blokje naast een stokje hangen en als dat niks uithaalt toch maar even voor iets anders kijken!

;D