Kweker omgeving Hoogeveen (Drenthe)

Gestart door NadinevL, februari 11, 2011, 14:25:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

NadinevL

Hallo iedereen,

Laatst zou ik een parkietje ophalen , maar heb toch besloten deze niet op te halen omdat deze er niet goed uitzag.
Nu ben ik nog wel steeds op zoek naar een parkietje, want alles staat al klaar!
Weet iemand een kweker in de omgeving Hoogeveen?

Alvast bedankt!


marinkedejong

Wist niet dat je zo dichtbij zat :) :) Het was vast een moeilijke keuze. Vraagje: de kweker waar de zieke parkiet vandaan kwam zit toch niet toevallig in Elim? Hieronder een adres waar ik recentelijk goede berichten over heb gehoord: http://www.parrotshome.nl/index.htm

NadinevL

Citaat van: marinkedejong op februari 11, 2011, 19:22:11
Wist niet dat je zo dichtbij zat :) :) Het was vast een moeilijke keuze. Vraagje: de kweker waar de zieke parkiet vandaan kwam zit toch niet toevallig in Elim? Hieronder een adres waar ik recentelijk goede berichten over heb gehoord: http://www.parrotshome.nl/index.htm

Hoi!

Waar kom jij weg?
Nee deze kweker zat een eindje verder weg en ze maakte me helemaal belachelijk en ze vond het onzin dat ik haar parkiet niet gezond eruit vond zien.
Ik zal eens even kijken op de site!
In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite!


NadinevL

Ik heb deze mensen gemaild, maar helaas hebben ze geen grasparkieten!
Misschien was dat wel heel erg handig om dat even in mijn topic te zetten ;) Bij deze.

KiwiMar

Ik weet niet of je al een kweker hebt gevonden?
Mijn parkietje komt uit Coevorden, weet niet of je dat te ver weg vindt.
Heb het email adres wel van deze mensen dus als je er belang bij hebt kan ik je die sturen:)
Weet niet of ze nu al jonge parkietjes hebben maar je zou het kunnen vragen;)

Groetjes Marianne

Nathalie123

Ik ben ook aan het zoeken en zag op Marktplaats dat er diverse kwekers zitten in Hollandscheveld en inderdaad in Elim en ook wel in Hoogeveen.Welke er goed is of niet kan ik niet zeggen.Ik kijk zelf naar de foto's en bij sommige vind ik het op de foto al zo niet helemaal OK,dat ik daar ook niet naar toe zal gaan.