Voedselradje

Gestart door Taz, februari 10, 2011, 18:28:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taz

Hoi Allemaal,

Toen ik Bertus nog had, heb ik ooit eens een voedselradje gekocht.  (op de 1e forummeeting in Veldhoven, geen idee via wie ik het toen kocht) Een soort reuzenradje, en in de bakjes kun je dan voer doen.

In de ene kooi van Groover hangt nu dat voedselradje. Een TOPHIT  ;D... hij blijft er mee spelen. Het voer haalt ie er niet uit, dat ligt er onder, maar hij is er wel blij mee.

Nu wilde ik voor zijn andere kooi (week en weekendlocatie...) ook zo'n radje kopen. Wat blijkt, ze schijnen niet meer leverbaar te zijn...  :o

Weet iemand toevallig een plek waar ze die radjes nog verkopen? Het liefst in de omgeving van Rotterdam!


Grtz,
Tanja
(ik zal van het weekend een foto maken van het radje, dan is het misschien wat duidelijker...)

MissDorien

Ik heb er eentje, een kleurige van plastic. ALs je niets kunt vinden mag je die wel van me overnemen ;)

Taz

Hij ligt bij jou ongebruikt te wezen???

Moppers

#3

Taz

 ;D jaaaaaaa... dat is 'm!!! (die 1e link)

Ik ga 'm gelijk bestellen!!!

Dank en hulde!

(wat stom van mij dat ik bij het zoeken niet op 'snoepradje' kwam  ::) )

KikiSorrie

Hee
leuk idee van dat radje!!!
Maar jij zet 'm onder in de kooi he??
Want ik denk dat mijn parkietjes er een beetje bang van worden......
:-X

Taz

Ik heb hem niet onderin neergezet maar opgehangen...

Groover komt niet op de bodem van zijn kooi... Dan heeft ie geen uizicht :D Ik heb het radje dus aan de zijkant van de kooi gehangen, met behulp van vuilniszaksluiters... Zelf vind ik het ook leuker eruit zien, zo aan de zijkant!  ::)

KikiSorrie

Okee,
zal 't proberen. 't Word dan wel een beteje vol, maar dan doe ik wel een speeltje weg ofzo.
;)
Weet iemand ook een winkel in de buurt van Leeuwarden waar je ze kunt kopen??
Ik koop ze liever niet op internet.....

Mars

Je mag die van mij wel hebben. Moeten we even een afspraak maken in Leeuwarden (ik heb angsthaasjes).

En overigens de serie die tijdens de meeting 'uitgedeeld' werd, kwamen ook uit leeuwarden, volgens mij.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Taz

... dat zou heel goed kunnen, dat ze uit Leeuwarden kwamen!!!...  :D


KikiSorrie

Mooi
Ik weet nog niet of ik hem wel wil....
Mijn kooi is al heel erg groot en ik heb nog wel aardig wat speeltjes op voorraad.
Maar als het écht noodzakelijk is.....
Welke winkel???
Dankjewel!!
:)