knagen aan z'n pootje

Gestart door Taz, februari 08, 2011, 17:01:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taz

Heus er gaat een wereld voor me open! Ik ontdek steeds dingen aan Groover die Bertus niet deed. Begin me een beetje een nitwit te vinden!!!

Anyway, Groover zit heel vaak aan zijn pootje te knagen. Ik zie er niets vreemds aan, dus heb niet het idee dat ik deze topic bij 'ziekten'  moet plaatsen...

Maar ik vind het wel typisch gedrag...

Iemand enig idee waarom hij zo blij is met zijn pootjes???  ;)

Grtz,
Tanja

Mars

Verveling of irritatie?
Misschien toch even een foto'tje maken? Goed scherp gesteld op het pootje?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Taz

... we zullen eens kijken of meneer (?) het toelaat dat ik hem intens close benader met een camera...  :D

Petr@

Het zou een irritatie kunnen zijn. Maar hij zou ook verlegen kunnen zijn , ik heb hier een mannetje van bijna 4 als ik tegen hem praat, gaat hij gauw aan zijn pootjes zitten.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Mars

Je kunt ook van afstand scherp stellen en dan op de computer het pootje uitknippen: de fototoestellen van tegenwoordig maken zulke grote foto's.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Taz

het was even geduld hebben, maar ik heb toch de pootjes van Groover op de foto gekregen...

Ik zie er niets bijzonders aan, wat zien jullie?

[verwijderd door de beheerder]

Kleintjes

Ziet er gewoon gezond uit. Ik zie er niets vreemds aan.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses