kweker omg groningen

Gestart door iris79, februari 06, 2011, 17:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

iris79

In de maand mei willen wij een grasparkiet kopen. Wie weet er een goeie kweker in Groningen?

Grungirl

Volgens mij zijn ze er niet...
Te minste niet echte proffokkers.
Ik heb zelf een advertentie geplaatst op Marktplaats,
daar kreeg ik wel reacties van mensen die parkieten fokten in ong Groningen.

lovesbudgies

Misschien weet Anton Beijer van de dierenkliniek in Drachten het. Hij heeft veel verstand van vogels en
een eigen forum op zijn site.

iris79

Dank jullie wel.
In Groningen is niet echt iets te vinden.
Nu heb ik er 1 gevonden in Jistrum. Dat is voor mij ongeveer 45 miniuten in de auto.
Is dit ook te lang voor zo'n heel jong vogeltje, brengt dit te veel stress voor ze mee?
Zo niet, dan kan ik er over nadenken om daar een grasparkiet weg te halen.( ZIjn naam hebben mijn zoon en ik al bedacht.
We denken aan Joepie, (Als in Joepie, we zijn zo blij dat we weer een vogel hebben))

Groetjes Iris

MissDorien

Als je een goede manier hebt om hem te vervoeren kan dat prima. Met Nasty moest ik een halfuur rijden. Ik had de kooi wel continu vast om de ergste schokken van de auto op te vangen. 

Mars

Als je toch op pad gaat, kan ik je een kweker tegen Leeuwarden aanbevelen. Deze meneer heeft alles erg goed voor elkaar, kweekt op heel kleine schaal en het ziet er gewoon erg goed uit (echte liefhebber).

Misschien kan ik je zelfs tegemoet komen, aangezien ik in Groningen studeer (parttime) zou ik er zelfs eentje mee kunnen nemen voor je (maar dat moeten we even goed regelen).

Mail me anders even voor info als je belangstelling hebt.


Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

MissDorien

Citaat van: Mars op februari 11, 2011, 20:23:05
Als je toch op pad gaat, kan ik je een kweker tegen Leeuwarden aanbevelen. Deze meneer heeft alles erg goed voor elkaar, kweekt op heel kleine schaal en het ziet er gewoon erg goed uit (echte liefhebber).
In Goutum, toevallig?  :P

DobbyFloppy

in heerenveen zit er ook eentje. heb ook kennissen die hebben een volière die hebben ook veel soorten, en als goed is verkopen die de kleintjes. woont in drachten, als mijn parkieten dood zijn wil ik daar in de toekomst nieuwe halen
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13