Gezocht 1 grasparkiet plus kooi omg groningen

Gestart door iris79, februari 03, 2011, 20:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

iris79

Hallo.

Heel wat jaren geleden was ik hier lid en had ik een grasparkiet. Hij was me heel dierbaar. Hij praatte met me, was heel tam en was echt een vriendje van ons. Helaas is hij na 8 jaar overleden. Daarna geen parkiet meer gehad. Wel een cavia, een hamster, maar die lieve grasparkietjes blijven me toch in het hoofd zitten. Ik zou dus heel graag weer een grasparkiet willen.
Nu ga ik in mei verhuizen en nu dacht ik om in ons nieuwe huis weer een grasparkiet te nemen.
Ik ben als eerste hier gaan kijken, want dan weet ik ook zeker dat ze al een goed huisje hebben gehad.
Dus mochten jullie nou zelf of iemand weten die in mei zijn of haar grasparkiet weg willen doen (inc kooi) dan wil ik dat heel graag weten en misschien kunnen ze mij en mijn twee kinderen blij maken met zo'n lief vriendje.
Dit is denk het beste om dat pas vanaf mei te doen, anders heeft zo'n beestje denk ik te veel verhuis stress in een hele korte periode,

Het is misschien een beetje vroeg om dit nu al te vragen, maar wie weet.

Groetjes Iris

rhoogerhuis

Ik woon ook in de omgeving groningen Hoogezand en ben nu aan het kweken met grasparkieten.
DIe zijn in mei als het mee zit klaar en eventueel een kooi heb ik ook nog wel.
Laat het me maar weten.

Gr Remco

iris79

#2
Hoi.

Sorry,
inmiddels voorzien van een grasje.
Joepie.
Hij is nu iets langer als een week bij ons en gaat al heel gemakkelijk op mijn hand zitten. Het gaat super.

Hier mag een slotje op.


Oké! *Klik*
Groetjes, Lisanne