parkiet doet nogal raar

Gestart door Hello123, februari 02, 2011, 21:41:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hello123

ik heb 4 parkieten 2 mannetjes 2 vrouwtjes, laatst ging er een mannetjes parkiet steeds met zijn pootje op de rug van een vrouwtje en toen maakten ze rare geluiden ??? ? Het ging steeds zo een tijdje door en opeens ging het mannetje met beiden pootjes op de rug van het vrouwtje staan, ik ben bang dat ze gaan paren en dan krijgen ze kinderen. Maar ze hebben geen broedblok, dus wat kan dit allemaal betekenen?

Help alstublieft

Kleintjes

Zonder broedgelegenheid is de kans dat er kleintjes komen bijna 0, dus je hoeft je geen zorgen te maken. 't Is echt zeldzaam dat ze zonder nestkans aan kleintjes beginnen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Hello123

maar ze gaan echt op elkaar staan, dan kunnen ze toch zó kleintjes krijgen?

Kleintjes

Vogels leggen eieren. Voor eieren leggen hebben ze normaal 'n nestje nodig. Geen nest = geen eieren.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms gebeurd 't toch, maar dat is zo weinig dat je gerust kan zeggen dat 't niet gebeurd.

Even 'n vraagje: Hoe jong ben je ongeveer? Ik hoef je preciese leeftijd niet te weten, maar ik vermoed 'n heel jong iemand.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Ze zijn eigenlijk gewoon aan het oefenen. Dat is helemaal niet erg. Zolang ze dus geen broedplekje krijgen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..