Vakantie opvang 1 juli tot 1 augustus gezocht. Omg. Eindhoven

Gestart door Capkin, februari 01, 2011, 19:37:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Capkin

Dag allemaal,

Ik ben op onder voorbehoud op zoek naar een adres waar mijn nieuwe parkiet Fistik kan logeren als ik op vakantie ben. (Mijn allerliefste Çapkin is helaas overledeen  :( ) Helaas ga ik met heel mijn familie op vakantie aangezien ik zelf het huwelijksbootje in ga stappen met mijn vriend.

Fistik is een erg verlegen parkietje die nog altijd afwachtend is. Hij zit de hele dag het liefst in zijn kooi te slapen. Als je zijn deurtje open doet vliegt ie er wel eens uit en zodra hij honger heeft gaat hij weer terug naar binnen. Echt tam is hij niet. Hij is voornamelijk met zichzelf bezig en bekijkt zichzelf continue door in de spiegel...misschien dat ie tegen juli aan wel eindelijk tam is. Ik heb hem circa 2 maanden.

Ik zou het erg op prijs stellen als er mensen zijn die eventueel 4 weken (maximaal 5 weken) zouden willen oppassen.

Natuurlijk kijk ik even rond in mijn omgeving of er nog iemand is die wilt oppassen maar dan heb ik tenminste nog een ander in optie, mocht ik niemand kunnen vinden.

Ik wil wel graag dat hij dan eventjes een uurtje uit zijn kooi mag. Ook zie ik mensen wel eens een keer in de drie dagen de voerbakjes verversen of water verversen. Nou dit zou ik dus echt niet willen. Ik doe het dagelijks...
Ook zou ik niet willen dat mijn parkietje straks als maaltijd wordt gebruikt voor slangen ed:(. Dit zou ik akelig vinden.

Om een lang verhaal kort te houden... is er misschien een ECHTE parkieten liefhebber die vanaf 1 juli 4 a 5 weken zou willen oppassen op Fistik?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,