Gezocht kooi voor 2 parkieten

Gestart door pixie, februari 01, 2011, 12:04:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pixie

Ik ben voor Joepie op zoek naar een andere kooi. De kooi die hij al had toen ik hem kreeg is rond en niet zo groot.
Daarnaast wil ik een tweede parkiet voor Joep aanschaffen en een grote kooi is stap 1.

Graag in de buurt van Haarlem ongeveer.

Bedankt!

JutenJul

Wat wil je er ongeveer aan uitgeven? Wij hebben onlangs een nog grotere kooi gekocht voor onze grasparkieten omdat we er ineens 4 ipv 2 hadden. De andere kooi die wij nu niet meer gebruiken, is rood met witte horizontale spijltjes en groot zat voor 2 parkieten en al hun speeltjes etc. Er zit ook een voet bij maar die is wel blauw en niet meer zo nieuw. Ik woon in Zaanstad, dus mocht je interesse hebben kan ik eventjes een fotootje maken voor je.

Groetjes

BudgieMe

#2
Is dit iets, heb gevraagd waar ze woont, hoor je nog,...

Te koop een Memphis 1 Monatanakooi.
Wegens aanschaf van een andere kooi voor mijn valken heb ik een Montana over.
Op de foto staat de kooi met Bocelli en Luca erin die horen uiteraard niet bij ;)
maar het is precies dezelfde kooi alleen staat die nu al schoon op zolder opgeborgen!
De kooi is 56 cm breed, 42 cm diep en 140 cm hoog(met onderstel) zonder 69 cm
Iemand interesse in de kooi dan hoor ik het graag, de prijs is €40,00


Hagestein, klein dorp onder Vianen.

Woonplaats bijgevoegd, bij interesse BudgieMe per pb beantwoorden graag. Gr. Lisanne

[verwijderd door de beheerder]

lovesbudgies

#3
Volgens mij heeft Pixie al een andere kooi, een hagen vision. De tweede parkiet is er namelijk ook al.

Ze is nu even niet zoveel online, dus het is handiger om haar een pb te sturen, pb's krijg je ook per e-mail. :)


ps, 40 euro voor een gebruikte Montana is een koopje! Het is dat ik er al een heb en niet van witte kooien hou, anders zou ik het wel weten!

JCS

Kijk hier even: Leo Stolk (stolkleo hier op het forum) heeft er twee te koop staan: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=26343.0

pixie

Hoi allemaal,

Sorry voor de late reactie.
Ik heb inderdaad een Hagen kooi en een tweede parkiet  :-*
Maar als de Montana nog te koop is, is het misschien wat voor mij. Voor 3 en 4.. :)

Ik ga ook bij Leo's oproepje kijken en heb een pb gestuurd naar JutenJul. Erg bedankt voor de reacties!