Artikel pellets Caradow?

Gestart door inge, januari 24, 2011, 12:31:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ik geloof dat ik op ongeveer 3,00 euro per parkietje per maand uitkom. Ongeveer evenveel als bij XtraVital.
Ik heb in het verleden wel Nutribird uitgeprobeerd (naast/door de harrison) en kreeg dat er echt niet in. Er zijn meerdere mensen op dit forum die een of meerdere parkietjes niet op nutribird overkregen, ze vervolgens Harrison gaven en ineens pellets-etende parkietjes hadden.

De bakjes gaan helemaal leeg, maar als je de bodembedekking vervangt, kom je een hoop poeder tegen.

Ik geef de high potency fine. Ik heb wel eens de super fine gehad, als fabrieksfout, maar die waren wel erg klein hoor. Ik had het idee dat de wat grotere beter in de smaak vallen: ze verslikten zich wel eens in de super fine.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Ik heb ook Nutribird geprobeerd, bij mij aten ze dat ook niet, eerlijk gezegd vond ik de geur ook niet zo prettig. ;)

Ik heb eerlijk gezegd mijn bedrag ruim genomen omdat ik geen teleurstelling wilde wekken, dan kan het alleen maar meevallen. :)

Mars

Helemaal mee eens: zowel kleur als geur (fruitig) zijn erg 'gemaakt'.
Maar in het onderzoek dat er gedaan is naar kwaliteit van pellets (inmiddels al weer wat jaren geleden) was het samen met de high potency wle het enige type dat goed scoorde qua voedingswaarden.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

lovesbudgies

@All: Laten we er geen slowchat van maken.

Omdat de discussie zaad versus pellets vrijwel in elk topic over pellets weer oplaait hebben we een discussietopic over dit onderwerp geopend.
Het staat hier: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=25761.new#new
Graag hier verder discussiƫren.

Groetjes, Lisanne