Onder voorbehoud : Vakantieopvang gezocht voor 1 juni t/m 1 juli 2011 - R'dam

Gestart door Sjaakie, januari 23, 2011, 16:53:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaakie

Nog even onder voorbehoud want ik probeer nog in mijn eigen omgeving op zoek te gaan naar opvang voor Einstein. Deze leuke jongen is van mijn broer geweest en sinds 3 september alleen gelaten door mijn Sjaakie. Omdat mijn broer nu bij zijn vriendin woont en 9 katten heeft, wordt het lastig om daar Einstein onder te brengen in mijn vakantie.

Einstein zoekt graag mensenaandacht op en ik zou het fijn vinden als hij wel iedere dag een rondje kan vliegen. Overigens is hij vrij gemakkelijk, hij zit met regelmaat gewoon weer zelf in zijn kooi. Dus vangen hoeft eigenlijk nooit.

Omdat ik nog niet zeker ben van een logeeradres plaats ik toch maar vast deze oproep. Beter laat dan nooit toch? Ik vind het wel spannend want je brengt hem toch bij een vreemde maar wel bij liefhebbers. Een pension zie ik al helemaal niet zitten i.v.m. te weinig aandacht en het niet kunnen vliegen op zijn tijd.

Wie o wie heeft eventueel een tijdelijk plekje vrij voor een kooi met parkietjelief? Ik woon zelf in Rotterdam maar een andere plaats binnen een straal van een uur rijden ofzo is geen probleem (ik kom hem zelf brengen en halen). Hopelijk is er iemand met ruime parkietenervaring die hem tijdelijk  op wil vangen.

Alvast bedankt.

Groetjes Melinda

Mirjam

Hey Melinda,

Einstein mag, als jij dat wilt, bij ons komen logeren.
Ik ga helemaal niet op vakantie en woon in Leiden.

Ik hoor wel van je.

Mirjam

Geertje

Sjaakie,

Ik woon ook in Rotterdam ( Blijdorp).
Heb 2 parkieten en een kakariki. Zijn allemaal dagelijks een paar uurtjes los.
Ik heb geen plannen in juni/juli en Einstein is van harte welkom.

Uiteraard mag je vooraf polshoogte komen nemen.




Angelique en Jolanda

Hallo Melinda,

Ik heet Jolanda, ik heb jou oproep gelezen voor oppas voor jou parkietje,
zelf heb 13 parkietjes in een grote kooi zitten ik ben helemaal gek met die beetjes en ze hebben allemaal een naam, ik ben dagelijks thuis zodra ik s morgens uit mijn bed komt en dat is om zes uur dan zitten ze al te wachten om er uit te willen dan gaat het deurtje open en dan zijn ze helemaal door het dolle heen,en ze hebben de hele dag de vrijheid dat vind ik heel erg belangrijk,en als wij s avonds naar bed gaan dan doe ik het lichtje bij de kooi uit en als ik dan tegen ze zegt, ( kom we gaan naar bed ) dan zitten ze in een mum van tijd in de kooi,dat is best grappig,of ze het begrijpen, ik zou zeggen heb je intresse laat het mij dan even weten zodat we iets af kunnen spreken.
Einstein, is bij mij van harte welkom!!!!

Groetjes van dieren pension  JOLANDA.

Ik ben vergeten te zeggen waar wij wonen,
Wij wonen in Delft.
Groetjes Jolanda

Berichtjes samengevoegd. Gr. Lovesbudgies

Sjaakie

Bedankt voor jullie reacties! Een logeeradres is inmiddels gevonden! ;D
Hier mag een slotje op!


Wat fijn, Melinda!
Ik doe het topic op slot! Groetjes, Lisanne