Fotoalbum Gallery

Gestart door Angelique Janssen, januari 23, 2011, 10:53:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angelique Janssen

Hoi allemaal,

Ik ben aan het zoeken en puzzelen, maar ik kom er niet het.
Ik wil graag een fotoalbum maken.

Ik ben op fotoalbums geklikt en ik heb een account met wachtwoord bij Gallery.
Ik zie dat ik ingelogd ben, maar ik zie nergens dat ik een album kan aanmaken.

Ik heb de zoekfunctie ook al geprobeerd, maar dat helpt me ook niet echt verder.

Alvast bedankt voor de hulp.

gr van Angelique

lovesbudgies

De laatste tijd is er wat gesleuteld aan de foto-albums. Kun je nu wel een album aanmaken?

Moppers

Ik dacht, laat ik het eens proberen, dan kan ik misschien een soort walkthrough schrijven.
Ik heb dus al een account, zelf ook albums. Als ik na het inloggen echter het onderdeel 'gebruikers' aanklik, krijg ik de volgende melding:
CiteerPagina niet gevonden.
Waarschijnlijk bestaat de pagina, maar is deze alleen zichtbaar voor geregistreerde gebruikers. Als je denkt dat dit een fout is, neem dan contact op met de beheerder.
Ik krijg overigens wel toegang tot de twee vogelkelder categorieën.

lovesbudgies

Ik heb er de laatste tijd wel in gekund, maar nu krijg ik dezelfde melding, Ingrid.
Ik zal Jorijn even op de hoogte brengen.

iris79

Ik heb precies hetzelfde.
Heb onlangs dit ook al gemeld.

Jorijn

Ik ben er van op de hoogte. Het probleem zit vrij diep en ik doe mijn best, helaas is mijn planning niet altijd toereikend. Maar geen nood; Er is niks weg :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Petr@

Pffff ik kan nog steeds niet in het foto album.
Het lukt wel om in te loggen maar verder kom ik niet. Zijn er nog meer die daar last van hebben?
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

lovesbudgies

Ja, volgens mij hebben we er allemaal last van. :(

Maar Jorijn werkt eraan, dus hopelijk werkt het binnenkort allemaal weer naar behoren.