2 parkieten (met Ferplast kooi) gratis af te halen in Hoorn

Gestart door nicole, januari 14, 2011, 12:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nicole

Ik heb 1 groene mannetjes parkiet en een geel vrouwtje. Voordat ik de parkieten aanschafte heb ik er veel over gelezen en was ervan overtuigd dat het houden van parkieten écht iets voor mij was. Helaas heb ik vanaf het begin niet het "goede" gevoel erbij gehad zoals dat zou moeten.
Het zijn 2 lieve parkietjes in een Ferplast kooi.
Ik doe ze weg omdat ik van mening ben dat zij meer aandacht verdienen dan zij nu krijgen.
Je kunt ze gratis komen afhalen maar ik wil dat ze een goed tehuis krijgen. Dus geen voer voor andere dieren.

Geertje

Voer voor andere dieren? Jakkes Nicole.. daar had ik nog niet eens aan gedacht... :o

Ik denk dat het beter lukt een andere verzorger voor ze te vinden als je nog iets meer over de parkietjes zelf verteld.
Hoe oud ze zijn bijvoorbeeld, welk karakter elk van hen heeft  en of ze al of niet handtam zijn.

Een foto van het stel zou ook leuk zijn.

Succes!!

Geertje


nicole

Je hebt gelijk, Geertje.

Het mannetje is 3,5 jaar, groen en heet Kiwi. Het vrouwtje is 3 jaar, geel en heet Coco.
Als ze rondvliegen dan gaan ze vanzelf terug op en in de kooi. Het mannetje is niet echt tam maar komt wel op je hand zitten als hij rondvliegt. Het vrouwtje komt niet bij je zitten
Samen hebben ze het wel gezellig in de kooi en hebben zelden ruzie.

Ik heb een aantal pogingen gedaan een foto erbij te doen maar dat lukt niet, ik krijg steeds een foutmelding.

nicole

Hier de foto's van Kiwi en Coco:



[verwijderd door de beheerder]

jocolofe

Hoi Nicole,

Heb je de parkieten nog. We willen graag voor de kids 2 parkietjes,

Groetjes,
Jo