Mannetje deed raar tegen kleintje?

Gestart door inge, januari 10, 2011, 19:17:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hallo allemaal,het is hier een lawaai zeg nie normaal >:(
Toen ik het hoorde ging ik direct kijken en zag dat het kleinste prutske ook uit het broedblok gekomen was.
Maar op de bodem,en piepen :o ik heb het toen op mijn vinger genomen en op de stok bij mams en paps geplaatst,het werd direct weer naar beneden gepikt door paps!!!
Paps is ook naar zijn popje agressief toe wat ik nog nooit zo gehoord heb!!!!!
Is het mischien genoeg geweest voor hem? We hebben nu de camera erbij geplaatst om te zien of hij ze nog voederdt en wat hij nog doet.
Het kleinste heb ik dan maar terug in het broedblok gedaan ,waar mams er wel direct bij ging!
Toen het oudste om eten vroeg bij paps werd hij ook nogal hardhandig aangepakt normaal is het een top paps ;D
Iemand een idee?
Dank jullie wel.

Mars

Dan kun je vader beter even apart zetten. Het kan er soms hard aan toe gaan..
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

inge

Oke, doen we als het weer gebeurt.
Was echt de eerste keer dat ik hem zo zag,hoop dat zijn donderbui over is vandaag!
Groetjes

IceParkiet


inge

Goed hoor,aanstaande woensdag komt een meester van op ons zoontje zijn school kijken.
We gingen ze alleen maar wegdoen als we een goed huisje voor ze gingen vinden!!!!!
Er gaan er twee weg ,en eentje zal er normaal gezien blijven.
Het gaat heel goed met ze het zijn echte speelvogeltjes,zal vandaag nog eens proberen een foto te plaatsen
Mams en paps blijven maar verder doen ,ook al is het blok al een tijdje weg,eergisteren nog een eitje gelegd ben benieuwd normaal moet er vandaag ook een komen .
Hoop dat het stopt ,vraagt veel energie van het popje ,maar zie er nie veel goeds in ze blijven maar verder doen :(
Groetjes