UPDATE SNOWY EN DIK BUIKJE

Gestart door pris1958, januari 06, 2011, 20:23:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pris1958

Hallo allemaal, Even een kleine update. Met Snow gaat het uitstekend! Ja zijn buikje is erg dik, maar hij eet, drinkt, vliegt, kletst en speelt dat het een lieve lust is. Een maand geleden dacht ik dat zijn laatste uur geslagen was, hij at en dronk nog steeds goed, alleen zat stilletjes op zijn stokje.Kon hem zelfs oppakken ( hoef ik nu niet meer te proberen gelukkig) Zat hele nachten bij hem of liever gezegd hij bij mij, stilletjes onder mijn trui uren lang. Maar is dit op de een of andere manier te boven gekomen, en nu kwebbelt hij weer dat het een lieve lust is. Als zijn voerbakje niet vol genoeg lijkt, begint'ie zelfs te krijsen en mept vervolgens het bakje zijn kooi door. ( krijgt echt iedere dag vers voer en water. Heb ook ijn hele kooi aangepast om te voorkomen dat'ie valt door zijn dikke buik en misschien zijn evenwicht verliest. Hij kreeg eerst iedere dag trosgierst omdat ik dacht, kan hem nu nog verwennen. Maar heb hoop gekregen en nu krijgt hij even geen trosgierst meer.Kijken of zijn buikje misschien slinkt. Ga twijfelen aan de diagnose ( gebaseerd op een prik in de buik en niets anders0  De conclusie was geen vetbult dus een tumor.  Zou alleen een prik in de buik dit zeggen? Ik bedoel er is geen verder onderoek voorgesteld door de va, alleen een operatie zonder garantie( logisch). Ik hoop met heel mijn hart dat de va ( overigens geloof echt wel in de kwaliteiten van de man) er naast zit met zijn diagnose. Hou jullie op de hoogte

Parkieten-Freak

@ Pris:
Ik stel voor om dit topic te laten vervallen en om hier verder te gaan:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=24367.msg141890;topicseen#msg141890
Heb je daar bezwaar tegen?