pijnboompitten

Gestart door inge, december 26, 2010, 16:32:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

Hoi,even een vraagje over pijnboompitten.
Ik heb in de zoekfunctie ingetikt met en zonder hoofdletter maar geen resultaat.
Vindt het ook niet meer op het forum waar ik het gelezen heb.
Heb juist bij Ah. een zakje gekocht,hoeveel mogen ze ervan hebben en moet ik het pletten?
Alvast bedankt!

Kleintjes

Ik ben eens aan de slag gegaan voor je en heb deze lijst gevonden (klik waar blauw staat Klik :) ) Klik!

Succes!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

vera1982

Apart dat er geen gele paprika op de lijst staat. Mijn parkietjes geven de voorkeur aan gele paprika dan groen of rood.
Ik ga er maar vanuit dat geel geen kwaad kan. Het staat in ieder geval niet vermeld op de slechte lijst.

inge

Bedankt, heb de lijst bij mijn favorieten geplaatst.
Heb het hun intussen aangeboden ,maar tot nu toe geen succes.
Het enige van wat ik hun intussen al aangeboden heb dat ze supergraag eten is peterselie :(
Nog een fijne trouwdag gewenst en geniet ervan  ;)

Kleintjes

Hahaha, dank je Inge :D

Wat betreft de kleuren paprika: Paprika is paprika, alleen de groene is minder rijp dan bv de rode en de gele. Je hebt ook oranje paprika (heerlijk zoet) en zelfs paarse :D

Wat betreft de pitjes: Gun ze de tijd om 't te ontdekken. Hier heb ik van de week geprobeerd of ze granaatappel lussten, maar 't gezelschap vindt die rode dingen maar eng. Dus die zijn in de prullenbak verdwenen (uitgedroogd inmiddels hihi).
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses