tamme 'Ladekuikens' te koop (omg. Leiden)

Gestart door Mirjam, december 23, 2010, 18:31:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam

Hoi iedereen,

Ik heb nog 3 kruimeltjes in de aanbieding  :(.
Ik wilde eerst aankijken of ze het allemaal zouden redden voordat ik een topic zou openen.

Ik heb echter wel een aantal voorwaarden;
- ik wil niet dat ze gewiekt worden.
- ik wil het liefst dat ze bij iemand komen die of al een parkietje heeft of die plannen heeft om er later nog eentje bij te nemen.
- ook wil ik nee kunnen zeggen als mijn gevoel niet goed zit.
- er mag er eventueel wel 1 naar iemand, maar dan wel als er vrijwel de hele dag iemand thuis is.

Geinteresseerden kunnen me een PB sturen...

Mirjam

ps het wordt pas de 2e week van januari voordat ze wegmogen.

Frouwktje

Hoi
Ik heb het hele verhaal gevolgd en heb genoten van de foto's.
Het leek me heel leuk zo'n kleintje erbij,maar heb jammer genoeg een te kleine kooi voor 2.
Tweety is een stoer mannetje die er elke dag een poos uit mag en soms over de grond wandelt met ons dwergkonijntje,heel leuk.
Hij praat al een beetje en volgens mijn man is dat over als er een tweede bij komt en ik weet niet hoe het gaat omdat het niet te zien is man vrouw en hoe het gaat als het jong ook een man is.Ik hou er niet van om een aangeschaft dier weg te doen,maar wat als het ruzie is.
Vind het moeilijk hoor.
groetjes en veel succes

lovesbudgies

Het is bij de kleintjes al redelijk te zien of het mannetjes of popjes zijn.
Maar sowieso maakt het niet zoveel uit, jij hebt een mannetje en daar kun je een man of een pop bij zetten, beide geslachten zijn geen probleem.
Mocht er toch ruzie zijn en blijven, dan zou je het aangeschafte parkietje inderdaad het beste terug kunnen geven aan de kweker, in dit geval Mirjam.

Ik had zelf 1 parkietje die goed kon praten, inmiddels heb ik er 6 bij, en hij praat nog steeds. ;)


Ik wil graag iedereen verzoeken alleen te reageren bij serieuze interesse.

Mirjam

#3
Hier kan een slotje op  ;).


Oké! *Klik*
Gr. Lisanne