Ferplast kooi

Gestart door karin v h, december 20, 2010, 16:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Weet iemand het email adres van ferplast.
Ik heb 2 jaar geleden 2 grote kooien met blauw groene bakken eronder.
Nu is 1 bak aan het scheuren en kan ik niet meer aan zo'n bak komen. Geen winkelier wil mij het email adres geven en als ik Google kom ik er niet uit!
Wie o wie kan mij helpen anders moet ik 2 nieuwe kooien van € 90,00 kopen. >:(

Kleintjes

Per PB gestuurd naar je :) Heb 't voor je opgezocht.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Ik snap nooit waarom ik het niet kan vinden, zit ik dan zo stom te googlen. :o
Maar dank je wel, ik ga ze morgen even bellen (ik snap er echt niets van ???).

Kleintjes

Dit geval was vrij simpel te vinden: Contact Ferplast. Even scrollen en toen zag ik de Nederladse afdeling staan, zoals je hebt gezien :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Gek, ik zag alleen maar italiaanse bedrijven.
Heb zelfs bij Petsplace gevraagd en zij hadden voor mij geen telefoonnummer, nee....... zij willen alleen graag een nieuwe kooi verkopen. >:(

Maar ik ben je erg dankbaar, ik heb inderdaad alleen ferplast ingetypt en geen contact ferplast. ;)

inge

Hoi, mijn onderbak van ferplast was ook kapot,ik heb een nieuwe kunnen bestellen via intratuin.
Moet er wel bij zeggen dat het wel in belgie was ,maar zal in nederland ook wel kunnen zeker!!

Kleintjes

Ben blij je van dienst te zijn geweest :)

Laat je weten hoe 't gegaan is? Ben wel nieuwsgierig, aangezien ikzelf ook nog altijd 2 Ferplastjes heb :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

karin v h

Ik zal het hier neerzetten, het is jammer dat de kooien geen namen hebben want ik vind het altijd zo lastig uitleggen maar als ze bereid tot iets zijn komen we daar vast wel uit.
Wordt vervolgd.

karin v h

Ik heb net contact gehad met Ferplast.
Het bedrijf levert zelf geen onderbakken het moet allemaal via de winkelier.
Zij zei:"de winkelier kan bij ons zo een onderbak bestellen". Dus ik ga even bellen met een andere zaak waar ik vaak kom en kijk ik of zij een onderbak voor mij kunnen bestellen.
Dus,...... het is altijd mogelijk (tenzij de kooien niet meer leverbaar zijn!).

Mars

Bij mijn dienrenwinkel is het inderdaad geen probleem weet ik. Dus hopelijk heb jij ook bij een andere meer service.

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

Ik vind toch Petsplace een slechte service hebben. Ze doen niet eens moeite. Ik heb het ook wel eens gehad met kweekzaadjes, ik had alle gegevens bij mij  en ze kochten spullen bij dezelfde fabrikant maar ze deden nog niet eens moeite.
Ik koop geen grote dingen meer bij hun want hun service is super slecht. :(

Mars

Dat verschilt dus van winkel tot winkel ;)
Waar woonde je ook alweer?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

karin v h

In Arnhem, waar ze alleen maar hele slechte dierenwinkels hebben, ze verkopen hier ook al geen kiemzaad. Er is ook niets in de buurt.
Ik ben echt al jaren op zoek naar klein snoepzaadbakjes, zelfs die kan ik niet krijgen. Ze houden hier alleen maar van veel katten en honden. ;)