Parkieten en tam maken

Gestart door spetter, maart 26, 2005, 19:59:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

spetter

Is het eigenlijk zo dat je alle parkietjes tam kan maken???
of is dat afhankelijk van het parkietje??

Ik heb even de titel gewijzigd, voor alle duidelijkheid :wink:
Gr. PF

Jorijn

Je kan een parkietje die nog best wel jong is het beste tam maken..

Ouderen parkieten kan ook wel maar met iets meer moeite en gedult
En over het algemeen is elke parkiet tam te krijgen alleen bij de een moet je iest meer moeite doen als de ander ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Elk parkietje is in principe tam te maken, maar bedenk wel dat de mate van tamhied ook afhangt van het karaktertje van het parkietje :wink:.

Gr. Ingrid

Anita & Marisa

Dat klopt inderdaad. Maar het ligt vooral aan de inzet van zijn baasjes en de liefde en aandacht die hij krijgt. Als je veel geduld hebt en vertrouwen in je parkietje, dan komt het (vaak) helemaal goed. Het ligt inderdaad aan het karakter van je parkietje hoe lang dit ongeveer duurt. Hij moet je eerst leren vertrouwen!

Heel veel plezier met je parkietje!
Op de volgende sites kun je veel informatie en tips vinden voor het tam maken:
www.parkietenfreak.nl
www.parkietenweb.nl

Succes :wink:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

spetter

Dus je kan eigenlijk een vogeltje uitkiezen die je de mooiste kleur vind hebben of die je erg leuk vind kijken, ipv degene die het minst druk en of schrikkerig lijkt in de kooi waar ze zitten want als je genoeg geduld hebt dan komt het vanzelf goed???

Safrena

CiteerDat klopt inderdaad. Maar het ligt vooral aan de inzet van zijn baasjes en de liefde en aandacht die hij krijgt. Als je veel geduld hebt en vertrouwen in je parkietje, dan komt het (vaak) helemaal goed. Het ligt inderdaad aan het karakter van je parkietje hoe lang dit ongeveer duurt. Hij moet je eerst leren vertrouwen!

Heel veel plezier met je parkietje!
Op de volgende sites kun je veel informatie en tips vinden voor het tam maken:
www.parkietenfreak.nl
www.parkietenweb.nl

Succes :wink:  

Veel liefs,
Anita en Marisa.

hey spetter

inderdaad zoals de anderen al vertelden met veel geduld en liefde kun je elk jong parkietje tam krijgen.
Of het nou een rustig of een bang of en druk vogeltje is

vele groetjes

spetter

oke gelukkig want ik heb de mijne genomen omdat hij erg guitig keek en heel mooi van kleur was, en nu blijkt dat ze best vindingrijk is en zo met proberen te ontsnappen maar ik ben elke dag veel tijd met haar bezig dus dan komt het helemaal goed.

Onwijs bedankt :)