Mijn hond en parkietje

Gestart door petertje, december 18, 2010, 13:12:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petertje

Hoi gevederde vrienden!

Ik wil even mededelen dat het geweldig met mijn parkiet en hond gaat. Mijn hond let er nog wel veel op, en zit een beetje te piepen als mijn parkietje alle aandacht krijgt, maar dat word ook steeds minder. Laatst ging ik het eten verversen, (ik heb zo'n plastic bakje nog aan de kooi hangen) ik deed de opening niet dicht, en mijn parkiet ging er toen uit en mijn hond ging er gelijk naar toe. Ze deed niks en ging alleen maar een beetje snuffelen. En mijn parkietje besteed al helemaal geen aandacht aan dat zwarte monster. En zo is dat al vaker gebeurd. Dus het gaat steeds beter. Ik doe ook steeds mijn parkietje op mijn vinger en ga bij m'n hond zitten zodat ze er aan kan wennen.

Maar ik weet: een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik blijf goed op mijn hond letten, want je weet niet wat er omgaat in die hersens van die beesten.

Kortom: het gaat steeds beter mijn mijn hond en parkietje!

Kleintjes

Hoihoi,

fijn om te horen dat alles zo geweldig gaat  ;D
Enne, heel verstandig van je dat je er altijd bij blijft, want; zoals je zelf al schreef; je weet maar nooit  :)

Groetjes en heel veel plezier!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

GG

Wat leuk dat die 2 zo goed samen gaan! Op youtube staan ook hele leuke filmpjes van een parkiet die een hond uitdaagt :P
Onze parkiet(en) zijn als de dood voor honden en alles wat daarop lijkt haha