Twijfelen met geslacht parkiet..!

Gestart door mks66, december 16, 2010, 15:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mks66

Hallo allemaal ik twijfel over mijn grasparkiet! is het nou een mannetje of een popje?? de parkiet is 10 maanden oud

[verwijderd door de beheerder]

mks66

Citaat van: mks66 op december 16, 2010, 15:28:47
Hallo allemaal ik twijfel over mijn grasparkiet! is het nou een mannetje of een popje?? de parkiet is 10 maanden oud
En kan een mannetjes parkiet ook een nest klaar maken? om te paren??

Moppers

Hij/zij is vooral wazig.... Hier kunnen we niets van zeggen, wat dacht je van een scherpe foto?

Je geeft in een ander topic aan dat je 'heus wel' weet hoe je moet kweken, maar zelfs ík weet dat grasparkieten geen nest klaarmaken om te paren....

mks66

Citaat van: Moppers op december 16, 2010, 20:26:36
Hij/zij is vooral wazig.... Hier kunnen we niets van zeggen, wat dacht je van een scherpe foto?

Je geeft in een ander topic aan dat je 'heus wel' weet hoe je moet kweken, maar zelfs ík weet dat grasparkieten geen nest klaarmaken om te paren....
Jah logisch alleen ik had in een broedhok met  hout snippers in gedaan maar ze gooien het leeg met hun snavel dat vroeg ik

Mirjam

Dat doen ze omdat parkieten graag op een kale ondergrond broeden...

mks66

Ja dat weet ik ook alleen toen ik dat zag vond ik een beetje raar hahahah :P heeft hij twee snipper in zijn snavel

Moppers

Beste mks66,

Je topics en je reacties raken kant noch wal. Je taal en spelling zijn niet om over naar huis te schrijven, je verbetert dit ook niet nadat je er meerdere malen door het beheer op bent gewezen. Je stelt vragen waar iemand die zich heeft ingelezen in kweken en broeden het antwoord op zou moeten weten, maar toch geef je aan 'heus wel' te weten hoe het moet. Je reageert betweterig op antwoorden en adviezen.
Vervolgens lees ik ook op een ander forum dat je graag zou willen dat het parkietje waar je het in dit topic over hebt een mannetje is, want anders:
Citeerkijken hoe het zal worden anders geef ik het terug of pech gehad
Pardon?!?
Sorry hoor, maar ik ben helemaal klaar met je en ga geen tijd meer aan het beantwoorden van je vragen besteden.

Jorijn

Zoals je begrijpt wekken je berichten op dit forum en het forum waar Moppers over spreekt geen aardige emoties op bij de lezers. Ik persoonlijk heb er ook geen goed gevoel bij. Wij respecteren de dieren en hopen dit ook te zien bij de mensen die vragen stellen op dit forum.

Hoewel er op artikelen uit een winkel - even heel bot gezegd - een wet rust waarbij deze omgeruild of teruggebracht mogen worden indien niet naar wens, gaan wij niet zo om met dieren. Mocht je deze mentaliteit aanhouden verzoek ik je dan ook vriendelijk dit elders voort te zetten.

Topic gesloten.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com