Iedere donderdagavond superchat!

Gestart door Parkieten-Freak, december 09, 2010, 22:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

En mocht je ooit een passoa willen bestellen in Zuid-Afrika, vraag dan om een
CiteerCarlsberg kies Attention!

Wat ook interessant is, het Poolse woord 'parkiet' (?) wordt in het Afrikaans vertaald met dansvloer.

Tja, zo leer je nog eens wat in de chat.

Wouter

Haha, ik hoor het al, ik heb weer heel wat gemist. ::)

Mirjam

Ik ben tegenwoordig zo moe; vrees dat de ouderdom nu echt gaat toeslaan  :(.
Wie weet volgende week...

Kleintjes

Was echt gezellig :D Zelfs Jorijn deed even mee :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Het is een komen en gaan vanavond!

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Jaaa, hij doet het weer!

Rosé, bier en chips staat klaar! En speciaal voor Smikkel zijn er ook nootjes, hahaha.

Kleintjes

En ik heb weer 't nakijken.. manlief is actief met games  :) (heb even snel de pc gejat om te posten :P )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers


parkietengek12

ja dat deed hij vorige week bij mij ook al op mibbit.com en op de officiele chat zegt hij 'niet verbonden'  ???

Moppers

Dat lijkt me voor vanavond wel een goede oplossing!

fullmetalgirl

#72
Citeermag ik een alternatief aanbieden?
http://www.gras-valkparkieten.nl/diversen/chatbox/
(als de moderators het niet goed vinden mag je de link verwijderen.. of na de chat-avond of wat dan ook)
heb eerlijk gezegd wel zin om te chatten nu :)

Moppers

Ehm, ik zie wel een lijst met mensen die iets gezegd hebben, maar ik kan zelf niets typen. Ondersteunt hij Opera wel?

fullmetalgirl

zo ver ik weet wel..
je kunt in "bericht" niets typen? :S
ook je naam niet veranderen?

Moppers

Nope, ik kan er ook op klikken wat ik wil. Ik zal mijn Internet Explorer eens opsnuffelen, kijken of hij het daarin wel doet.

Parkieten-Freak

Wil ik ook nog even binnenwippen en nou kan er niet in.  :(


parkietengek12


Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Die van die link hierboven maar nemen? Aangezien de PF chat het nog niet doet...