Iedere donderdagavond superchat!

Gestart door Parkieten-Freak, december 09, 2010, 22:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

#100
Ik ben er!

Er is weer het een en ander veranderd aan Mibbit. Je moet klikken op 'launch chat app now' dit staat onder het oranje blokje met 'sign up free'.


Edit: Het is hier wel wat stil..

Kleintjes

Schatjes, 't is donderdag vandaag :'(
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

MissDorien

Ik dacht, ik hoef eens niet te werken dus ga ook even op de chat.
Is het die rechts van het kopje sponsoractie nop?
Want dan doet hij het niet bij mij.

lovesbudgies

Probeer het eens via www.mibbit.com. Onder de oranje knop zie je staat: launch chat app now. Daar klik je op.
Dan klikken op: server
En invullen: irc.jorijn.com
De naam die je wilt gebruiken bij nickname en bij channel: #parkietenweb.nl, dan op connect, en je bent er!

MissDorien

Super, hij doet het!
Niet in Chrome overigens, dus heb ik Internet Explorer maar weer tevoorschijn getrokken.

lovesbudgies

Bij mij doet 'ie het nooit, haha. Ga altijd via Mibbit.

lovesbudgies

Ik ben d'r! Zal de bar even opengooien. ;) Maar ik laat het terras dicht hoor, het regent hier.

Gerja


Meltjuh


Wouter

Nu ik toch vakantie heb maar eens ingelogd op de chat

Moppers


Kleintjes

Neu, ben juist weer retour gekomen :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Tis weer stilletjes. Komt u maar!

Kleintjes

Ik denk: ga nog 'ns kijken... uitgestorven!!
Volgende week dan maar chatten schatten?
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Volgende week ben ik er niet bij, dan zit ik in Deutschland, met een biertje voor de tent.

Moppers


Kleintjes

Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Tijd voor 'n zomer pauze?
Aangezien morgen de eerste lading aan de vakantie begint :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Mijn vakantie eindigt anders deze week....

Wouter

Ik zit nu op 1/3 van mijn vakantie. Heb nu ruim een maand vakantie en daar knoop ik nog lekker 2 maandjes aan vast. :$