Iedere donderdagavond superchat!

Gestart door Parkieten-Freak, december 09, 2010, 22:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Na de nodige problemen moet het nu mogelijk zijn om weer ouderwets te gaan chatten!

Inloggen kan via de onderstaande link:
http://chat.parkietenweb.nl/

Of via mibbit:
Ga naar: www.Mibbit.com
klik op: Launch MibbitWebchat
klik op server: irc.jorijn.com
klik op channel: #parkietenweb.nl

Het team van Parkieten-Freak wenst jullie veel chatplezier!  ;D ;D ;D


Parkieten-Freak

De poorten naar het chatgebeuren staan wagenwijd open mensen, komt u maar!
Bier, Cola, wijn, zakdoeken en chips staan klaar.
Chatten maaarrrrr!  ;)


Wouter

En de sfeer zit er weer goed in! Het is gelijk hartstikke gezellig :D

Parkieten-Freak

Waauw! Het is weer vanouds en er gebeurd weer van alles. Ja ja!  ;D
Een Macbook pro zoekt een nieuwe eigenaar en Jorijn deelt bier uit :P


Caradow


parkietengek12


Kleintjes

Ik zat gisteravond bij mijn ouders. Ben gelukkig weer thuis EN er is weer 'n router, dus (hopelijk) kan ik weer gewoon chatten en surfen wanneer ik dat wil zonder dat we moeten delen :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Sorry dat ik zo abrupt afwezig was terwijl ik altijd zeurde om de chat.
Mijn verbinding lag eruit.

Moppers

Mag hier in het beginbericht ook weer de informatie over mibbit? Als ik het me niet kon herinneren pakte ik die uit het vorige topic er namelijk altijd bij om in te loggen, het was erg prettig dat die zo makkelijk te vinden was.
Alvast bedankt!

Kleintjes

Ga naar: www.Mibbit.com
klik op: Launch MibbitWebchat
klik op server: irc.jorijn.com
klik op channel: #parkietenweb.nl

Succes verzekerd :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Bedankt voor de info Kleintjes! Ik heb het in het eerste bericht erbij gezet.

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

*binnen*
De rosé staat alvast koud.

inge

Hoi, ik ben er ook? maar denk als gast want mijn naam komt er niet op. waar kan ik dat doen en moet ik terug opnieuw beginnen?

Moppers

Er is zojuist iemand binnengekomen met de chatnaam mib_62mo4s, waarschijnlijk ben jij dat dan en heb je die naam toegewezen gekregen in mibbit (je kan daar jezelf ook een naam toewijzen).
Als je de tekst die ik net in de chat heb getypt niet ziet, dan zou ik de chat even opnieuw opstarten.

inge

Hey,dankjewel maar snap er niets van  :-[ ik heb je tekst inderdaad kunnen lezen schaam me weet niet hoe ik moet reageren en waar kan ik mijn eigen naam zetten sorry heb dit nooit eerder gedaan ,wat je nog allemaal kunt bijleren he door op een parkietenforum te komen :D
hoe kan ik mijn tekst plaatsen en jullie antwoorden?

Moppers

Oke, les 1: leestekens (!)

Gebruik je mibbit of de link bovenin het forum?

inge

Zit nu op mibbit, had mijn naam erin gekregen maar ben ondertussen weer een nummer. :( En dankjewel dat je je de moeite wilt doen om het me uit te leggen!

Moppers

CiteerEn dankjewel dat je je de moeite wilt doen om het me uit te leggen
Geen probleem (zolang je gewoon normaal Nederlands typt, met leestekens enzo), het is soms lastig. Ik zie je echter nog niet in de chat...

Jorijn

Jahoor. Ik ben er ook. Reuzegezellig met mij!
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com