Live webcam van nestkastje

Gestart door RicoMika, december 05, 2010, 11:40:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

RicoMika


Hallo!

Aangezien hier nogal wat parkietenliefhebbers zitten, leek het me leuk om mijn live webcam met jullie te delen. Ik heb een webcam geïnstalleerd bij het nestkastje van mijn parkietjes en ik broadcast zoveel mogelijk.

De link:

http://webcam.decanadesezeehond.nl/

Groetjes,
Nanieke

Caradow

Wat een vreselijk klein blok!

Verder leuk om te zien, maar je ziet niet veel he ;)

RicoMika

Hmm, dan ben ik verkeerd voorgelicht qua formaat, gelukkig is het wel goed gegaan, er waren maar twee kleintjes. De afgelopen week was er veel te zien op de cam, ze hingen namelijk continu met hun koppies naar buiten. Vanaf vandaag zitten ze dus buiten!! :) De webcam binnenkort maar verhangen dus..

parkietengek12

#3
Zo leuk!
Ik heb gewoon een speciale show hier. :D
Hoe heb je hem online gezet? Zou dit ook wel willen doen. :P

(Wat ga je doen met de parkietjes?)


Berichtje leesbaarder gemaakt. Wil je in het vervolg zelf de typefouten eruit halen? Alvast bedankt! Groetjes, Lovesbudgies

RicoMika

Haha, ik was net het nest aan het checken voor eventuele nieuwe eitjes, maar het kleintje vond het wel interessant om even buiten de volière te kijken.. vandaar de 'show'!

Ik heb de webcam via de site www.ustream.tv online gezet, gewoon een kwestie van aanmelden en zorgen dat je een werkende webcam hebt! Heel makkelijk dus.

De parkietjes gaan naar een volière waar ze de rest van hun leven bij soortgenootjes mogen blijven. :)

Mars

Als je het kunt voorkomen, zou ik je parkietjes niet twee nestjes achter elkaar door laten hebben.
je kunt haar beter even bij laten komen, laten zorgen voor haar kleintjes en dan komende lente/zomer het blok er weer in hangen.

Nu zou ik dus het blok zo snel mogelijk weghalen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

RicoMika

Klopt, ik wilde het nestkastje inderdaad weghalen maar ze moet waarschijnlijk alweer een ei leggen (ze is niet te stoppen!), dus ik heb hier alvast nep eitjes klaar liggen. Geen tweede nestje dus. Ik wilde haar juist een paar jongen laten grootbrengen omdat ze nogal legdrang heeft, maar dat is er dus ook niet minder op geworden... :P