blauw/witte grasparkiet, man zoekt nieuw baasje en vriend(innet)je

Gestart door Phina, november 28, 2010, 23:57:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Phina

Hallo parkietenliefhebber,

Ik ben voor mijn mooie blauw/witte grasparkiet op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik had twee parkietjes, maar zijn groene vriendje is eergisteren overleden door ouderdom. Dit blauw/witte vogeltje heet Jippie en is nog jong (2 jaar) en is kerngezond. Omdat ik vanaf januari meer ga werken, vind ik het heel zielig als Jippie alleen zou blijven en ik vermoed dat hij daar ook niet tegen kan. Ik hoop een plekje voor hem te vinden met het gezelschap van een andere grasparkiet (vrouwtje zou het leukst zijn) maar een mannetje gaat dus ook goed, zoals is gebleken.
Jippie is gewend 1x per dag los te vliegen. Ik hoop er iemand is die Jipje een goed tehuis kan bieden. Fotootje op verzoek. Groet van Phina

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid dV

Hoi,
Ik zoek ook nog een maatje voor onze Che.
Zal je vanavond even mailen. Zit nu op mijn werk.

gr. Ingrid

Geert

Mocht je in de buurt van Groningen wonen: wij hebben nog wel een plekje in onze kamervoliere, met een vriendje en drie vriendinnetjes!

Geert

Phina

Jipje woont in Heerhugowaard... dat is dus bijna 2 uur rijden naar Groningen Geert. Klinkt wel gezellig in die binnenvolière :-).
Misschien woont Che dichterbij? Ben benieuwd Ingrid. Groet van Phina.

Ingrid dV

Hoi,

Ik stuur je even een persoonlijk bericht.
Enne....Che woont in Amstelveen

EvelienM

Ik hoop dat Jipje bij Che terecht komt ;) Dan komen ze samen in februari bij mij logeren, leuk! Che is een super lief vogeltje, erg gezellig, kroelerig en echt op zoek naar een maatje, dus ik hoop dat Che nu niet langer alleen gaat zijn.
Groetjes!

Geert

Citaat van: Phina op november 29, 2010, 22:16:57
Jipje woont in Heerhugowaard... dat is dus bijna 2 uur rijden naar Groningen Geert. Klinkt wel gezellig in die binnenvolière :-).

Inderdaad erg gezellig hier in de voliere! Maar onze Bert kan best wat steun gebruiken met drie dames om zich heen  ;)
Alleen wel wat ver vliegen, helemaal vanuit Heerhugowaard, dus waarschijnlijk is Che een betere optie.

In elk geval succes en sterkte met de eventuele verhuizing!

Geert