Bestellen bij DAC Hoogvliet niet mogelijk via de webwinkel.

Gestart door lovesbudgies, november 25, 2010, 14:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Hallo allemaal,

bestellingen die bij DAC Hoogvliet worden gedaan via de webwinkel (http://www.winkelplein.nl/harrisonsvogelvoeding/)
komen niet aan.
Mocht je in de laatste twee weken wat besteld hebben, of van plan zijn dat binnenkort te gaan doen, bel dan even
rechtstreeks. (010 295 05 30) Anders wordt je pakket niet bezorgt, en daar krijg je ook geen melding van!!

Groetjes, Lisanne

Wouter

Fijn dat je het even meldt! ;D Ik wilde namelijk net weer pellets bestellen bij Hoogvliet.

storekeeper07

 :o
Hoe komt dat dan??
Normaal kon je daar gewoon bestellen en werd het ook op tijd geleverd.

lovesbudgies

#3
De medewerkers van de kliniek kunnen het e-mailaccount niet meer openen waar de bestellingen binnen komen.
Je krijgt na je bestelling ook een e-mail terug dat je e-mail in de wacht staat, en dan moet je dus even bellen.

Moppers

Fijn dat je het meldt, want ook ik was weer aan een nieuwe zak toe! Ik heb net telefonisch besteld, dat was geen probleem (ik sta toch al in hun systeem door eerdere bestellingen).

Moppers

Inmiddels doet de webshop het weer (aldus een assistente die ik donderdag aan de lijn had)!

lovesbudgies

Mooi! Bedankt voor het melden! Dan geldt dit topic dus niet meer. :)