Grasparkieten dood!

Gestart door Fabio, november 20, 2010, 22:34:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fabio

Ik leegde de voerbakjes altijd om de dag en blaazde de velletjes er altijd uit, aan onvoldoende eten kan het in iedere geval nicht gelegen hebben..

De grote bak waar ik hun eten in bewaar was gewoon nieuw, dus niet voor andere doeleinden gebruikt. Het is normale plastic bak met deksel en daarop heb ik altijd een plank gezet zodat deze niet op de één of andere manier omgestoten kon worden of er eventueel nog lucht bij kon komen...

Fabio

Ik zet de link te bekijken die Lovebudgies mij toestuurde,,

1 parkietje sliep veel overdag maar was s'avonds altijd lekker druk en gezellig aanwezig!!

De ontlastingen waren wel vaak 'wit' en waterig..!!

Mirjam

Ik zie ook geen foto's....

Mars

Parkietjes horen niet veel te slapen en ook de ontlasting die dun is is een duidelijk signaal van ziekte (voor zover parkietjes duidelijke signalen geven).
Parkietjes verbergen graag ziekte, omdat ze anders in het wild zo maar slachtoffer zijn. Dus voor een baasje is het zaak om zulke signalen snel op te pakken: het betekent over het algemeen dat parkietjes al een tijdje ziek zijn. Maar ze zijn nu eenmaal meesters in het verbergen van ziekte.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ParkietHaarlem

Hoi Fabio, wat een naar bericht!

Ik vroeg me af of je de parkieten allemaal op dezelfde plek (kweker, winkel) hebt gekocht?

Parkieten-Freak

Ik denk niet dat Fabio dit bericht nog leest, dit topic is bijna 2 jaar oud.....