Dag Lieve Tjoepie

Gestart door Heddie, november 14, 2010, 16:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heddie

ik had vandaag al eerder een topic gestuurd omdat ik het vermoeden had dat mijn lieve vriendje ziek was.
Dit dacht ik inderdaad juist.
Tjoepie zat met een bol verenpak op  twee poten in zijn kooi en kwam niet van zijn stok.
Ook at hij vandaag niet.
Ik heb uiteindelijk de dierendokter maar gebeld en ben langs gegaan met Tjoepie.
Het bleek idderdaad niet goed te gaan met mijn vriendje hij moest vechten om adem te halen en zijn conditie was ook niet al te best.
Dit kon komen omdat hij niet  (voldoende dronk) of omdat hij allee de lekker zaadje uit zijn bakje viste.
Ik heb tjoepie maar een weekje bij me moge hebben ,ik heb hem vorige week woensdag bij de Randzijn gekocht.
Ik vond het zo erg om tjoepie in de warmte kooi te zien liggen ,al heeft hij er maar een kwartiertje iingelegen en toe is hij heengegaan.
Nog maar 4 maanden was hij .

lieve Tjoepie Ik zal je missen al waren we nog maar zo kort samen 
:-* Heddie

inge

Heel veel sterkte gewenst!!!!!!!!! Zo jammer

Kleintjes

Jeetje wat naar Heddie...

Jammer dat 't niet heeft geholpen bij de dierenarts, maar je hebt in ieder geval wel je best gedaan voor je kleine vriendje.

Sterkte met 't verlies van Tjoepie (aparte naam trouwens :) )
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Dat jullie nog maar zo kort samen waren zal het verdriet er niet minder om maken. Sterkte!

ParkietenLover

Sterkte,


Echt super vreselijk dat je lieve Tjoepie weg is.

Sterkte :(

haskerpon

Veel sterkte na het verlies van Tjoepie.

RicoBella

Sterkte met Tjoepie.. :( Wat jammer dat je vriendje er nu al niet meer is..

hillie

heddie heel veel sterkte met het verlies van tjoepie :(

AL had je hem nog maar heel kort het gemis zal er niet minder om zijn.

chippie

Sterkte met het verlies van Tjoepie  :(